Terug

Beëindiging cliëntrelatie van mijn echtgenote

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: KBC Verzekering

23/01/2017

Mijn echtgenote, (zie referentie) heeft een schrijven gekregen van KBC met melding dat de klantrelatie stop wordt gezet. Daar waar er geen enkele reden is. In de brief staat vermeld dat ze niet verplicht zijn van een reden op te geven. Zij is +/- 40 jaar klant bij KBC. En nu zomaar wordt alles stopgezet. Zij heeft een mail verzonden naar klachtendienst, die alleen maar hun schrijven bevestigd heeft en dit steeds zonder reden. Ons vermoeden is dat zij een te kleine en niet interessante klant is. Momenteel staat zij op de mutualiteit door een operatie, dus weinig inkomsten. Zij heeft daar ook spaarrekening, pensioensparen. Op een bepaald ogenblik stond er een bedrag op haar rekening en dan werd ze wel gecontacteert aangaande beleggingen. Momenteel staat er inderdaad niet veel op de rekening en spaarrekening door de vermelde omstandigheden.

Berichten (1)

KBC Verzekering

Naar: A. C.

23/01/2017

Geachte mevrouw,Geachte heer,Bedankt voor je mail. Deze mailbox is echter niet meer in gebruik.Gelieve je vraag aan ons te bezorgen via het onlineformulier dat je kan vinden op onze KBC website.Met vriendelijke groeten.Je KBC Team.Madame,Monsieur,Merci pour votre mail. Cette mailbox n'est toutefois plus en service.Veuillez nous envoyer votre question via le formulaire de contact disponible sur notre site KBC.Veuillez agréer, Madame, l’expression de nos sentiments les meilleurs.Votre Équipe KBC.Sehr geehrte Dame,Sehr geehrter Herr,vielen Dank für Ihre E-Mail! Diese Mailbox wird jedoch nicht mehr benutzt.Bitte stellen Sie Ihre Frage über das Onlineformular, das Sie auf der KBC-Website finden.Mit freundlichen Grüßen.Ihr KBC-Team.Dear Sir/Madam,Thank you for your e-mail. This mailbox is no longer in use.Please send us your questions by completing the online form on our KBC website.Yours truly,Your KBC Team.KBC-TelecenterTel. + 32 78 152 153 (N)Tel. + 32 78 152 154 (F,D,E)Fax + 32 3 283 29 50www.kbc.be/stel-je-vraagKBC Bank NV, KBC-Telecenter (ANTtoren - TEL)Schoenmarkt 35, 2000 Antwerpen, BelgiëKBC-Telecenter is bereikbaar alle werkdagen van 8 tot 22 uur, op zaterdag van 9 tot 17 uur.KBC-Telecenter est ouvert tous les jours ouvrables de 8h00 à 22h00 et les samedis de 9h00 à 17h00.KBC-Telecenter ist werktags von 8:00 bis 22:00 Uhr und samstags von 9:00 bis 17:00 Uhr geöffnet.KBC Bank NV, Havenlaan 2, 1080 Brussel, België, BTW BE 0462.920.226, RPR BrusselEen onderneming van de KBC-groep This e-mail and any attached files are confidential and may be legally privileged. If you are not the addressee, any disclosure, reproduction, copying, distribution, or other dissemination or use of this communication is strictly prohibited. If you have received this transmission in error please notify KBC immediately and then delete this e-mail.KBC does not accept liability for the correct and complete transmission of the information, nor for any delay or interruption of the transmission, nor for damages arising from the use of or reliance on the information.All e-mail messages addressed to, received or sent by KBC or KBC employees are deemed to be professional in nature. Accordingly, the sender or recipient of these messages agrees that they may be read by other KBC employees than the official recipient or sender in order to ensure the continuity of work-related activities and allow supervision thereof.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform