Terug

beëindigen van internet aansluiti,g

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. W.

Naar: Scarlet

10/09/2023

Opzegging Scarlet abonnementKlantennummer S1898072 – Winnen Roland Heerbaan 13 3440 Budingen – 011 588157Sinds 28 augustus probeer ik mijn internet abonnement bij Scarlet op te zeggen.Op 28 augustus heb ik gebeld naar de klantendienst. Blijkbaar was mijn abonnement zo oud dat de medewerker vroeg om opnieuw naar hun telefoonnummer te bellen, maar dan in het keuzemenu ‘technische ondersteuning’ te kiezen. Na in beide gevallen telkens ca. 10 min een muziekje gehoord te hebben, vertelde die medewerker mij dat telefonisch opzeggen niet mogelijk was. Ik moest dit doen via ‘my scarlet’ of via ‘het contactformulier’.Op ‘my scarlet’ geraakte ik niet want mijn gebruiksnaam en wachtwoord werd niet erkend , mogelijk te oud voor de it-van Scarlet..Ik heb op 28 augustus en 01 september tweemaal het contactformulier ingevuld met mededeling van de laatste 4 cijfers van mijn bankrekening (waarvan de domiciliëring’ gebeurt).Ik kreeg in beide gevallen geen bevestiging en heb ook niets meer vernomen. Ik wens dus vanaf 28 augustus te stoppen met het internet abonnement van Scarlet.

Berichten (3)

Scarlet

Naar: R. W.

18/09/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01872834-55 met als Scarlet referentie 11898072 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven kunnen we u meedelen dat het abonnement werd stopgezet op 14/09/2023.We hebben geen opzegaanvraag ontvangen om het abonnement op 28/08/2023 stop te zetten.Indien u een bewijs heeft van de opzegging, gelieve dit ons zo snel mogelijk door te sturen.Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

R. W.

Naar: Scarlet

18/09/2023

Ik heb tweemaal uw contactformulier ingevuld, maar hierop kwam geen ontvangstmelding. Als u geen ontvangstmeldingen stuurt kan de klant moeilijk iets bewijzen. Of werkt uw contactformulier niet correct?

Scarlet

Naar: R. W.

02/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01872834-55 met als Scarlet referentie 11898072 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven kunnen we u meedelen dat er reeds door de klantendienst op 19/09/2023 een compensatie werd toegekend ter waarde van 13.71 euro, dit bedrag werd in mindering gebracht op de factuur van 15/09/2023.Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselNaima AbbouHigh Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 33 42naima.abbou@scarlet.eu-www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform