Beste, begin augustus heb ik een aangetekend schrijven ontvangen van ING, waarin staat dat ik zogezegd onbereikbaar ben en dat er bepaalde informatie in orde gebracht moet worden voor 02/11/2021, of dat anders bankrelatie beëindigd zou worden en mijn rekening geblokkeerd. Ik wil hierbij vermelden dat er nooit poging is ondernomen om mij te bereiken. Dat jullie een aangetekend schrijven kunnen sturen betekent al dat ik bereikbaar ben, jullie hebben achteraf ook 2 keer op een e-mail van mij geantwoord, zo ook hier ben ik bereikbaar en in de jaren dat ik klant ben, heb ik meermaals een telefoon ontvangen van ING. Dit telefoonnummer is nog steeds dezelfde en ik ben elk moment van de dag bereikbaar. Nadat ik het aangetekend schrijven heb ontvangen, heb ik de dag nadien onmiddellijk een e-mail gestuurd naar ING (e-mail vermeld op het aangetekend schrijven). Omdat ik geen antwoord kreeg, heb ik een week later nog een e-mail gestuurd. Daar heb ik een paar dagen later antwoord op gekregen, dat dit onderzocht zou worden en dat ik maar moest wachten. Omdat ik na meer dan een maand nog steeds niets had gehoord, heb ik opnieuw een e-mail verzonden. Ondertussen, om geen tijd te verliezen, ben ik naar ING Wommelgem gegaan om hier misschien een oplossing te vinden. Daar konden ze mij blijkbaar niet helpen, want ik zou klant zijn in Schoten. Nochtans ban ik niet klant bij ING Schoten, maar bij ING als bank en dus in alle kantoren. Zeg dan gewoon dat je je klanten niet wil helpen! Want eigenlijk ben ik al 4 jaar woonachtig in Wommelgem en heb ik a 2 keer een papier ondertekent om mijn rekeningen naar Wommelgem over te zetten, maar blijkbaar wordt dit geweigerd, ook al ben ik klant en zou ik dat moeten beslissen. Waarschijnlijk zal dit zijn omdat dit zelfstandige kantooruitbaters zijn die niet aan de klant denken, maar alleen aan het geld dat ze verliezen als een klant naar een ander kantoor gaat.Ik heb dan ook diezelfde dag nog gebeld naar het kantoor in Schoten en daar ging iemand mij nog dezelfde dag terug bellen. Omdat dit niet gebeurde (na 3 dagen) heb ik nog eens teruggebeld. Voor een 2de keer werd er mij gezegd dat ze mij zeker zouden terugbellen. Een week later en zonder telefoon gekregen te hebben heb ik een 3de keer gebeld. Ook hier werd gezegd dat ze mij met alle zekerheid, de volgende dag zouden terugbellen. Dit zou gisteren 22/10/2021 geweest zijn. Ik heb er uitdrukkelijk op aangedrongen dat ze mij zouden bellen want dat de datum van 02/11/2021 wel zeer dichtbij komt. Ik moet wel vermelden dat ik ondertussen nog een e-mail van Brussel had gekregen, na zeer lange tijd, waar ze mij vragen om contact op te nemen met mijn plaatselijk kantoor, wat ik ondertussen al gedaan had. Dit is toch wel raar, want de ontbrekende informatie zijn blijkbaar papieren die moeten ingevuld worden. Dit had binnen 5 minuten kunnen opgestuurd worden, per post of e-mail. Maar blijkbaar is er niemand bekwaam bij het hoofdbureau en/of ING Schoten en Wommelgem om dit te doen.Ik wil hier onmiddellijk een oplossing voor, want als mijn rekening geblokkeerd word, zullen alle kosten die hieruit voortkomen, voor ING zijn. Jullie hebben mij op geen enkel moment mij de kans gegeven (op 3 maanden tijd) om de bankrelatie in orde te brengen.