Terug

batterij werkt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

E. C.

Naar: Durasun

14/10/2024

Ik liet batterijen plaatsen eind vorig jaar. In april heb ik u laten langskomen omdat ze niet werkten ondanks reset. Toen is iemand geweest met (tijdelijk) goed gevolg. Vandaag zijn de batterijen alweer helemaal uit dienst (ondanks reset). Kan dit definitief worden verholpen?

Berichten (3)

Durasun

Naar: E. C.

18/10/2024

Beste Etienne We hebben een RMA toestel aangevraagd bij de fabrikant, dit omdat het probleem sinds de laatste interventie nu terug is. Van zodra de fabrikant dit accepteert, contacteren wij u per direct om een nieuwe afspraak in te plannen. Tijdens deze interventie zal uw omvormer volledig vervangen worden onder garantie. Onze excuses voor het ongemak, we komen hier snel op terug. Met zonnige groeten Service Team Durasun s:www.durasun.be/+32 13 44 43 53service@durasun.beSchipperstraat 5/1 3945 Ham, België

Durasun

Naar: E. C.

21/10/2024

Beste Etienne De RMA is goedgekeurd, wij probeerden u zonet telefonisch te bereiken omtrent een afspraak. Past het dat wij woensdag 23/10/2024 tussen 10h30 - 12h30 langskomen voor de vervangingvan uw omvormer? Kan u dit al dan niet bevestigen? Bedankt! Met zonnige groeten Service Team Durasun s:www.durasun.be/+32 13 44 43 53service@durasun.beSchipperstraat 5/1 3945 Ham, België

Durasun

Naar: E. C.

22/10/2024

Dag Etienne Kan u dit al dan niet bevestigen? We probeerden u zonet telefonisch te contacteren, maar u was niet bereikbaar. Met zonnige groeten Service Team Durasun s:www.durasun.be/+32 13 44 43 53service@durasun.beSchipperstraat 5/1 3945 Ham, België

Bemiddeling door Testaankoop 18 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform