Terug

Batterij kapot binnen garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

I. Z.

Naar: Auto5

19/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 4 Juli 2023 kocht ik een batterij Norauto 06 (RA691146) in uw winkel en betaalde ik er €91.95 voor met 3 jaar garantie. Na minder dan 12 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, batterij werkte niet meer sinds begin Juni 2024 en nadat ze naar de garage waren gestuurd, bevestigden ze dat deze kapot was. Op 12 Juni ging ik naar uw winkel in Zemst om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat ik de fysieke bonnen van mijn aankoop niet had. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat ik mijn aankoop op mijn bankrekening kan laten zien en deze ook in uw systeem daaraan gekoppeld moet zijn. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Christophe Van der Linden / Izabella Zschaber Bijlagen: • Betalingsbewijs • Foto van product

Berichten (1)

Auto5

Naar: I. Z.

03/10/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Uw aanvraag N°4170081 Beste klant, Na uw bezoek aan onze website vindt u hieronder de samenvatting van uw aanvraag. Samenvatting van uw verzoek Amana (Auto5) 3 okt 2024 15:21 CEST Beste, Wij bevestigen de ontvangst van uw verzoek. U heeft inderdaad 3 jaar garantie op Norauto-batterijen, maar u dient wel een aankoopbewijs (kasticket/factuur) van Auto5 te kunnen voorleggen, zodat de winkel de batterij onder garantie kan terugnemen. Kunt u ons laten weten in welke Auto5-winkel de aankoop van de batterij is gedaan, zodat wij dit in onze database kunnen opzoeken? Als het ondertussen al in orde is gekomen kunt u dit bericht negeren. Met vriendelijke groeten, -- Amana Customer service AUTO 5 SA Paepsemlaan, 20 1070 Anderlecht (Brussels) Belgium www.auto5.be Klachten 19 jun 2024 20:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Uw contactgegevens Persoonlijke gegevens Klachten Mobiel Email klachten@test-aankoop.be U krijgt zo snel mogelijk een antwoord. Auto5 zet zich in voor Bij Auto5 zetten we ons dagelijks in om u te voorzien van milieuvriendelijke oplossingen en om u steeds zuinigere oplossingen te bieden om de levensduur van uw auto te verlengen. Meer weten Tot binnenkort op auto5.be of in uw center Raadpleeg onze online helppagina’s MIJN ACCOUNT Mijn account Terugvindenwijzigen van mijn info en mijn voertuigen op auto5.be Thuislevering of gratis in het center* Online reserveren en betalen bij afhaling Geleverd 1u in center** Beveiligde betaling 90 Dagen om van mening te veranderen*** Becommerce Kwaliteitslabel Copyright Auto5 2020. * Gratis levering in uw center en beschikbaar binnen 1u : de optie 1u is enkel geldig op producten in stock in de naar u gekozen winkel. ** De betaling « bij afhaling » is beschikbaar indien deze aan de volgende voorwaarden voldoet: - uw winkelmandje bevat enkel producten « afhaling binnen de 1u » of bepaalde prestaties. - uw winkelmandje is niet meer dan 3000€. - u heeft niet al reeds 3 e-reservaties lopende *** Info en voorwaarden op Auto5.be Raadpleeg onze algemene verkoopvoorwaarden: CGV (s:www.auto5.be/nl/algemene-verkoopsvoorwaarden.) Het verzamelen en verwerken van de persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten gebeurt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de Onderneming Auto5, die als enige verantwoordelijk is voor de verwerking. Deze gegevens kunnen met name verzameld worden wanneer er producten of diensten gekocht worden, wanneer een opinie of een commentaar gepost wordt, wanneer een bestek gemaakt wordt, wanneer u zich inschrijft voor een getrouwheidsprogramma of een marketingactie. Zonder bewijs van het tegendeel zijn de gegevens die bewaard worden door de Onderneming het bewijs van alle transacties. De verzamelde persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten van Auto5 kunnen statistisch en automatisch verwerkt worden met als voornaamste doelen de uitvoering van de bestellingen van klanten, hen informatie over onze producten en diensten te bezorgen, hen te laten genieten van de voordelen van ons getrouwheidsprogramma en, nadat wij hun voorafgaand akkoord hebben gekregen, hen commerciële informatie en aanbiedingen toe te sturen. De verzamelde gegevens zijn bestemd voor de interne diensten van Auto5. Ze kunnen ook doorgegeven worden aan de onderneming Mobivia Groep (moederbedrijf van de onderneming Auto5) en aan diens filialen, evenals aan de geautoriseerde dienstverleners van Auto5 en de onderaannemers die contractueel met Auto5 verbonden zijn, en die Auto5 bijstaan bij de uitvoering van de taken die noodzakelijk zijn voor het beheer van uw klantenaccount en voor het versturen van commerciële informatie en aanbiedingen nadat wij hiervoor uw voorafgaande en uirukkelijke toestemming hebben gekregen. Alle bestemmelingen en onderaannemers van Auto5 bevinden zich op het grondgebied van de Europese Unie en zijn contractueel verplicht om het vertrouwelijk karakter en de veiligheid van de persoonlijke gegevens waartoe zij toegang hebben te verzekeren, en om deze gegevens uitsluitend te gebruiken wanneer Auto5 dit vraagt bij de uitvoering van de taken die hen zijn toevertrouwd. U kunt ten overstaan van Auto5 de volgende rechten uitoefenen: recht van toegang, recht van rectificatie, recht op beperking, recht van uitwissing, recht van gegevensoverdraagbaarheid en recht van bezwaar tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens omwille van gerechtvaardigd belang. U hebt ook het recht aan te geven wat er met uw gegevens moet gebeuren na uw overlijden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met de Dienst Digitale Marketing van de Onderneming Auto5, Paepsemlaan 20, 1070 Anderlecht of een mail te sturen naar privacy@auto5.be.[5ZGGW4-K03KP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform