17/12/2021: batterij vervangen, cash 109.50 eur betaald aan depanneur. Maar viel blijkbaar binnen de 2 jaar garantie, aan de tel. zei de klantendienst me dat ik ging terugbetaald worden. Ondertussen heb ik al meerdere malen naar de klantendienst gebeld. Er wordt mij gemeld een mail te sturen en dat ik weer 8 weken moest wachtenop mijn geld.18/01/2022: email naar contact@vab.be , geen reactie, meerdere malen (3x) aangeschreven-reminders...08/02: nogmaals gebeld met klantendienst, ze besluiten niet terug te betalen met als ongegronde redenen dat ik te weinig km's (7000 km) had gereden. Ik heb niet gekozen voor thuiswerk dat door de overheid is opgelegd. Ik moest dan een mail sturen naar de klachtenbehandeling@vab.be waar ze waarschijnlijk toch hetzelfde zullen melden. Ik ben gefrustreerd door het feit dat ze ten eerste mij iets mondeling beloven om het achteraf niet na te komen en dat ik al meer dan 2 maand wacht op reply...Alle acties kwamen dan ook vanuit mijn kant. Klantvriendelijkheid is niet aan elke collega die opneemt bij de klantendienst. (ik moet nog 6000 dossiers doen, u moet niet altijd bellen voor terug te betalen, u houdt ons werk op, ik kan liever iemand anders helpen die pech heeft) letterlijk die woorden werd er gebruikt bij een geirriteerde collega bij de klantendienst...Op deze manier heeft de klant totaal geen boodschap aan.