BesteDe klantendienst werd voor het eerst gecontacteerd op 24/10/2020 met een klacht over de beloofde credits. Credits werden als uit te voeren werken voorgesteld terwijl dit dan uiteindelijk om offertes blijkt te gaan. Er werd dus verkeerde informatie verschaft. Zowel in oktober, november, december, januari, februari als maart zijn jullie door mij gecontacteerd met klachten via Batibouw plus. Bij het eerste gesprek werd trouwens meteen meegedeeld dat er in de regio wou gewerkt worden. Dit was toen geen probleem. “Er was keuze voldoende”. Intussen zijn we 6 maand verder, heb ik al vele facturen betaald en heb ik 1 offerte voor jullie kunnen maken. De weken die groen in de agenda werden aangegeven had ik graag ingevuld met werk. Helaas geen werkaanbod. Heb opnieuw contact opgenomen met de klantendienst om het contract van jullie kant te laten opzeggen. Het lijkt me niet correct dat ik elke maand 204 euro dien te betalen maar er geen werk voor in ruil krijg. Mvg