Terug

Batibouw Plus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Proximedia

10/03/2021

BesteIn oktober tekende ik een contract bij Batibouw Plus. Een verkoper kwam langs en sprak over 12 werken per jaar die ik zou mogen uitvoeren. Dit kwam helaas niet overeen met de werkelijkheid. De verkoper bleek niet de juiste info gegeven te hebben. We waren met 3 mensen aanwezig op het gesprek. In werkelijkheid komt dit overeen met het maken van een offerte wat wel een groot verschil is. Heb Batibouw daar meteen over gemaild. Ze stuurden me van het kastje naar de muur en gaven me een telefoonnummer door van Online waarbij ik dan uiteindelijk niet terecht kon met een klacht. Ook gingen ze mij opbellen maar dat gebeurde niet. Intussen is er al heel veel gemaild en geven ze geen antwoord.In het gesprek gaven ze ook aan dat de 12 werken in de omgeving zouden zijn. Ze bellen of mailen jou regelmatig en je kan kiezen of je opdracht aanvaardt of niet. Op al die maanden zijn ze nog maar met 1 werk in de omgeving afgekomen. Alle facturen werden tot op heden betaald. Herhaaldelijk mailen blijkt geen succes want ze komen met werken elders in het land af. Bovendien kost het me dan ook nog een credit (wat niet zo afgesproken was). Ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf. Dien elke maand 204 euro te betalen voor de service en de website. In werkelijkheid wordt er geen service verleend en ook over de website heb ik al herhaaldelijk moeten vragen om dingen aan te passen gezien dit niet gebeurt (pas na 2 of 3x mailen). Ik heb ook al nagevraagd voor het contract op te zeggen maar hiervoor zouden ze me een enorme schadevergoeding vragen. Het gaat immers over een contract van 48 maanden wat me ook niet gezegd geweest is. De vertegenwoordiger stelde het voor als een jaarlijks contract. Heb hun al voorgesteld om het contract van hun kant op te zeggen maar hier krijg ik geen reactie op. Ik wens dit contract onmiddellijk op te zeggen gezien het hier gaat om oplichterij. De voorstelling van het werk door de vertegenwoordiger komt in geen geval overeen met de werkelijkheid en ook de dienstverlening is er niet.Hopelijk kan het contract snel beëindigd worden zonder bijkomende kosten.

Berichten (2)

Proximedia

Naar: D. V.

16/03/2021

Geachte heer Verbeke,Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw klacht van 12 maart 2021 op Test-aankoop waarin u aangeeft niet tevreden te zijn over onze diensten.Wat uw klacht betreft zijn enkele verduidelijkingen noodzakelijk. Bij de ondertekening van het contract werd overeengekomen dat de afspraken zouden plaatsvinden in de regio Oost-Vlaanderen. Tijdens de installatie werd u voorgesteld Vlaams-Brabant toe te voegen om de mogelijkheid van afspraken te maximaliseren, hetgeen door u werd aanvaard. Vervolgens deelde u ons mee dat u graag afspraken wenst in de regio Aalst, binnen een straal van 15 km. Wij hebben u toen uitgelegd dat wij ons uiterste best zouden doen om u afspraken te bezorgen maar dat een dergelijke kleine straal dit niet kan garanderen. Dit was voor u geen probleem omdat u genoeg werk had.Voor zover wij weten nam u enkel contact op met onze klantendienst omtrent de kopie van de overeenkomst en betreffende uw relatiegeschenk. Het beste is dat u opnieuw contact opneemt met onze klantendienst om samen uw dossier te bespreken en een passende oplossing te vinden.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,NathalieMarketing Assistant

D. V.

Naar: Proximedia

16/03/2021

BesteDe klantendienst werd voor het eerst gecontacteerd op 24/10/2020 met een klacht over de beloofde credits. Credits werden als uit te voeren werken voorgesteld terwijl dit dan uiteindelijk om offertes blijkt te gaan. Er werd dus verkeerde informatie verschaft. Zowel in oktober, november, december, januari, februari als maart zijn jullie door mij gecontacteerd met klachten via Batibouw plus. Bij het eerste gesprek werd trouwens meteen meegedeeld dat er in de regio wou gewerkt worden. Dit was toen geen probleem. “Er was keuze voldoende”. Intussen zijn we 6 maand verder, heb ik al vele facturen betaald en heb ik 1 offerte voor jullie kunnen maken. De weken die groen in de agenda werden aangegeven had ik graag ingevuld met werk. Helaas geen werkaanbod. Heb opnieuw contact opgenomen met de klantendienst om het contract van jullie kant te laten opzeggen. Het lijkt me niet correct dat ik elke maand 204 euro dien te betalen maar er geen werk voor in ruil krijg. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform