Terug

Basispakket energie en gas

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Engie

05/07/2023

Beste,Ik ben klant bij Engie, vorige week kwam ik toevallig te weten dat ik recht heb op het basispakket energie en gas.Nu heb ik die niet gekregen omdat Engie mijn naam foutief had doorgegeven aan de federale overheid terwijl het wel juist in mijn contract stond.Na contact te hebben genomen met Engie onlopen wisten ze mij te zeggen dat ik voor basispakket 2 het zelf nu handmatig moet aanvragen(dit heb ik nu gedaan), voor basispakket 1 ben ik te laat.Omdat dit door een fout van Engie is vraag ik dan ook een compensatie aan hen. Zij nemen momenteel hun verantwoordelijkheid niet voor een fout die door hen is gemaakt.

Berichten (4)

Engie

Naar: M. D.

07/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

M. D.

Naar: Engie

07/08/2023

Beste,Wat stellen jullie dan voor om mijn eerste basispakket energie en gas nog te krijgen?Voor basispakket 2 heb ik zelf nog een aanvraag kunnen doen.Ik hoop alsnog dat dit in orde komtMvg,Dewolf Marjon

M. D.

Naar: Engie

07/08/2023

Beste,Wat stellen jullie dan voor om mijn eerste basispakket energie en gas nog te krijgen?Voor basispakket 2 heb ik zelf nog een aanvraag kunnen doen.Ik hoop alsnog dat dit in orde komtMvg,Dewolf Marjon

Engie

Naar: M. D.

19/01/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: samedi 2 septembre 2023 20:08À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Basispakket energie en gas - (CPTBE01827154-62)Klacht - Basispakket energie en gas - (CPTBE01827154-62) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform