Beste,Basic fit biedt een super slechte klantenservice. Via de basic fit app had ik 2 keer mijn nieuwe rekeningnummer via de app aangepast. En 2 maal was mijn wijziging in da app blijkbaar niet doorgelopen. Ik ging er van uit dat het in orde zou zijn. Maar blijkbaar bleef mijn domi doorlopen via mijn oude afgesloten rekeningnummer waardoor dus mijn betaling niet doorliep en ik herinneringskosten aangerekend kreeg. Ik heb dit ook gemeld aan de klantendienst maar kreeg geen begrip. 2 maal mijn domi aanvraag niet door laten lopen, dan nog een slechte service waarbij geen oplossing werd aangeboden om de extra kosten in mindering te brengen, daarom heb ik na mijn 52 weken contract, mijn abonnement opgezegd via de app. MAAR DEZE WAS BLIJKBAAR OOK NIET DOORGELOPEN !!!!! KREEG IK VOOR NOG EEN MAAND EEN AANREKENING !!!!! ik vermoed dat dit gaat om opzettelijke acties, om zo klanten extra kosten aan te kunnen rekenen en je abonnement ongevraagd door te kunnen laten lopen.Ik wil mijn rekeningen betalen,maar heb geen enkele mogelijkheid om deze te betalen zonder de extra kosten. Het is niet mijn fout dat hun app niet werkt. Waar ik vermoed dat ze zaken opzettelijk niet laten doorlopen ???!!!! BASIC FIT BIED GEEN ENKEL KLANTVRIENDELIJKE SERVICE !!!Met vriendelijke groeten, Maya Hibble