Terug

Basic fit zijn gelddieven

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: Basic-Fit

18/11/2022

Beste,Basic fit biedt een super slechte klantenservice. Via de basic fit app had ik 2 keer mijn nieuwe rekeningnummer via de app aangepast. En 2 maal was mijn wijziging in da app blijkbaar niet doorgelopen. Ik ging er van uit dat het in orde zou zijn. Maar blijkbaar bleef mijn domi doorlopen via mijn oude afgesloten rekeningnummer waardoor dus mijn betaling niet doorliep en ik herinneringskosten aangerekend kreeg. Ik heb dit ook gemeld aan de klantendienst maar kreeg geen begrip. 2 maal mijn domi aanvraag niet door laten lopen, dan nog een slechte service waarbij geen oplossing werd aangeboden om de extra kosten in mindering te brengen, daarom heb ik na mijn 52 weken contract, mijn abonnement opgezegd via de app. MAAR DEZE WAS BLIJKBAAR OOK NIET DOORGELOPEN !!!!! KREEG IK VOOR NOG EEN MAAND EEN AANREKENING !!!!! ik vermoed dat dit gaat om opzettelijke acties, om zo klanten extra kosten aan te kunnen rekenen en je abonnement ongevraagd door te kunnen laten lopen.Ik wil mijn rekeningen betalen,maar heb geen enkele mogelijkheid om deze te betalen zonder de extra kosten. Het is niet mijn fout dat hun app niet werkt. Waar ik vermoed dat ze zaken opzettelijk niet laten doorlopen ???!!!! BASIC FIT BIED GEEN ENKEL KLANTVRIENDELIJKE SERVICE !!!Met vriendelijke groeten, Maya Hibble

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: M. H.

18/11/2022

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 09879830 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform