BesteOp 4 januari om 21u had ik een fitness sessie gereserveerd voor anderhalf uur in Basic-Fit Wommelgem.Iets na 22u ging ik douchen. Ik was net uit de douche toen alle lichten in de hele club uitgezet werden. Het werd erg donker.Ik moest mijn smartphone uit de locker halen voor het licht. Blindelings en met intuitie heb ik mijn locker gevonden en ja, het slotje heeft cijfercombinatie voor het ontgrendelen. Natuurlijk zie ik niet welke cijfers ik aan het kiezen ben in slotmechanisme.Ik heb ondertussen om hulp geroepen maar tevergeefs. Ik durfde ook niet in mijn ondergoed vanuit mannelijke kleedkamer naar de enige vrouwelijke medewerker te lopen.Enfin, heb ik gelukkig de locker kunnen open doen en mij omkleden.Ik heb de situatie uitgelegd aan de medewerker. Ik zei: De klanten moeten minstens gewaarschuwd worden als de kleedkamer of club hun sluitingstijd nadert hetzij d.m.v. luidsprekers, hetzij aan de ingang kleedkamers te roepen of misschien de lichten aan en uit te doen.Ze zei: je was net op tijd uit de kleedkamer gekomen anders was je opgesloten in de club.Ik zei: dit is toch niet de juiste manier om de club te sluiten.Ze dreigde mijn lidmaatschap stop te zetten bij het vertrekken.Ik heb na het incident minder vertrouwen in Basic-Fit Wommelgem hun klantenservice. Klantenservice in die filiaal kan beter.