Terug

Basic fit- voordelen abonnement niet toepasbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Basic-Fit

11/10/2022

Beste,Ik kocht eind juni 2022 een premium abonnement aan bij Basic fit zodat ik en mijn vriendin (huisgenote) met dat abonnement konden sporten. Dat was toen duidelijk een voordeel dat je medehuisgenoot en jij samen op hetzelfde abonnement konden gaan sporten, los van elkaar.Mijn vriendin gaat in de ochtend sporten, ik tijdens de middag of avond.Men deed in tussentijd een aanpassing aan de app en website waardoor het niet meer mogelijk was om apart te gaan sporten of een medegebruiker te registreren.Met een premium abonnement kan je huisgenoot (de medegebruiker) namelijk ook sporten zonder dat jij er bij bent. Door een verandering in de back-end van de applicatie (app en website), kon ik geen medegebruiker registeren waardoor een van ons uiteindelijk 2 maand niet kon sporten. De noodoplossing die ik uiteindelijk te horen kreeg via iemand in de club, was om de kaart te delen. Maar als mijn vriendin in de ochtend vertrekt met mijn kaart, kan ik niet in de middag of avond gaan sporten. Na gebeld te hebben met de klantendienst, krijg ik een robot te horen die zei dat ik de chatdienst moest gebruiken ...Daar zei men kort door de bocht dat je het abonnement niet meer kon gebruiken met een medegebruiker.Na een eerdere klacht via test aankoop, contacteerde er mij toch iemand van de klachtendienst van basic fit. Die bevestigde dat er inderdaad een technisch probleem was met de app en website door de implementatie van de QR code waarmee gebruikers toegang konden krijgen tot de club te vervanging van de traditionele kaart.Dit issue was uiteindelijk na 3 weken in orde. Ik, de hoofdgebruiker kon toen aanmelden met een QR code, maar zodra ik deze gebruikte, werd mijn medegebruiker geannuleerd.Weer een periode dat mijn vriendin ( de medegebruiker) niet kon gaan sporten. Iets wat na een tijdje ook weer opgelost was.Deze ochtend kreeg mijn vriendin gewoon geen QR code mogelijkheid in haar app. De toegang werd haar ontzegd. Na 15 min was er plots wel een QR code beschikbaar in de app ...Conclusie: door de slechte implementatie van IT en slechte communicatie kunnen wij al enkele maanden niet optimaal genieten van ons premium abonnement. Los van de sporttijd die we niet kunnen benutten, geeft dit ook veel frustratie en boosheid. De backend van de app en website is niet voldoende kwalitatief, dat wordt keer op keer bewezen.Gewenste oplossing: een compensatie van Basic fit uit zodat het vertrouwen terug hersteld kan worden. Wij dachten aan 2 gratis GYM ESSENTIALS paketten en 2 maand gratis lidmaatschap.

Berichten (8)

Basic-Fit

Naar: B. V.

11/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

Basic-Fit

Naar: B. V.

12/10/2022

Hi Bart,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Graag wil ik je mijn excuses aanbieden voor het ongemak.Wij kunnen je een enkele Gym Essentials opsturen. Daar ontvangen wij graag het adres voor.Daarnaast heb ik uit coulance twee maanden in het tegoed voor je gezet.Graag verneem ik of jij hiermee akkoord gaat.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,VeenaCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition!ref:_00D24fJbb._5005IUiAzA:refT2410.1--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------

B. V.

Naar: Basic-Fit

12/10/2022

Dag Veena,Bedankt voor de snelle reactie.We gaan akkoord met het voorstel.Kan u een email adres geven naar waar we ons adres mogen sturen, deze klacht is namelijk publiek.Of als je toestemming nodig hebt om het adres te weten te komen adhv mijn klantennummer dan heb je dat bij deze.Mvg,Bart

Basic-Fit

Naar: B. V.

12/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

Basic-Fit

Naar: B. V.

12/10/2022

Beste,Graag een e-mail versturen met de gegevens naar klantenservice@basic-fit.be zodat wij het kunnen verwerken en versturen.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,SabrinaCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition!ref:_00D24fJbb._5005IUimRn:refT2410.1--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------

B. V.

Naar: Basic-Fit

21/10/2022

Beste,Ik heb mijn gegevens doorgegeven op 12 oktober via het email adres dat hierboven vermeld staat.Is het verzenden van het pakket al gebeurd?Mvg,Bart

Basic-Fit

Naar: B. V.

21/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

Basic-Fit

Naar: B. V.

21/10/2022

Hi Bart,Bedankt voor het bekend maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.Ik wil je graag mijn excuses aanbieden. We proberen altijd alert te zijn om de kwaliteit van de service te verbeteren en we doen er alles aan om de situatie op te lossen.Wij sturen je de Essentials pakketten op. Het ordernummer daarvoor is: 2022MAR00211. Hierbij de TandT link: Volg je zending (bpost.cloud)Daarnaast is er een coulance van twee maanden in het tegoed voor je gezet.Wij wensen je nog veel sport plezier toe.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen/opmerkingen hebt.Met sportieve groet,StephanyCustomer SupportBasic-Fitref:_00D24fJbb._5005IUyjby:refT2410.1


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform