Beste,Ik kocht eind juni 2022 een premium abonnement aan bij Basic fit zodat ik en mijn vriendin (huisgenote) met dat abonnement konden sporten. Dat was toen duidelijk een voordeel dat je medehuisgenoot en jij samen op hetzelfde abonnement konden gaan sporten, los van elkaar.Mijn vriendin gaat in de ochtend sporten, ik tijdens de middag of avond.Men deed in tussentijd een aanpassing aan de app en website waardoor het niet meer mogelijk was om apart te gaan sporten of een medegebruiker te registreren.Met een premium abonnement kan je huisgenoot (de medegebruiker) namelijk ook sporten zonder dat jij er bij bent. Door een verandering in de back-end van de applicatie (app en website), kon ik geen medegebruiker registeren waardoor een van ons uiteindelijk 2 maand niet kon sporten. De noodoplossing die ik uiteindelijk te horen kreeg via iemand in de club, was om de kaart te delen. Maar als mijn vriendin in de ochtend vertrekt met mijn kaart, kan ik niet in de middag of avond gaan sporten. Na gebeld te hebben met de klantendienst, krijg ik een robot te horen die zei dat ik de chatdienst moest gebruiken ...Daar zei men kort door de bocht dat je het abonnement niet meer kon gebruiken met een medegebruiker.Na een eerdere klacht via test aankoop, contacteerde er mij toch iemand van de klachtendienst van basic fit. Die bevestigde dat er inderdaad een technisch probleem was met de app en website door de implementatie van de QR code waarmee gebruikers toegang konden krijgen tot de club te vervanging van de traditionele kaart.Dit issue was uiteindelijk na 3 weken in orde. Ik, de hoofdgebruiker kon toen aanmelden met een QR code, maar zodra ik deze gebruikte, werd mijn medegebruiker geannuleerd.Weer een periode dat mijn vriendin ( de medegebruiker) niet kon gaan sporten. Iets wat na een tijdje ook weer opgelost was.Deze ochtend kreeg mijn vriendin gewoon geen QR code mogelijkheid in haar app. De toegang werd haar ontzegd. Na 15 min was er plots wel een QR code beschikbaar in de app ...Conclusie: door de slechte implementatie van IT en slechte communicatie kunnen wij al enkele maanden niet optimaal genieten van ons premium abonnement. Los van de sporttijd die we niet kunnen benutten, geeft dit ook veel frustratie en boosheid. De backend van de app en website is niet voldoende kwalitatief, dat wordt keer op keer bewezen.Gewenste oplossing: een compensatie van Basic fit uit zodat het vertrouwen terug hersteld kan worden. Wij dachten aan 2 gratis GYM ESSENTIALS paketten en 2 maand gratis lidmaatschap.