Terug

Basic-Fit stuurde zeer laat de QR code voor partner

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. G.

Naar: Basic-Fit

06/11/2023

BesteIk heb een abonnement voor twee personen bij de Basic-Fit. Voor met de tweede persoon te sporten nodig je deze persoon uit via de Basicfit-app en krijg je per mail een QR code. Toen we wilden gaan sporten hebben we dit dan ook gedaan, maar de mail kwam niet binnen. We hebben een aantal keer opnieuw geprobeerd maar zonder succes. Na een tiental minuten wachten en proberen hebben we besloten om met twee door het poortje te gaan.Nu hebben we een aanvraag tot betalen van 15€ gekregen voor het overtreden van deze regel. Deze mail staat ook nog eens in het Frans. Nu is mijn vraag wat we hier aankunnen doen. Zowel aan de 15€ boete, maar ook de aanmaning in het Frans. Mag dit wel in het Frans als we in Vlaanderen wonen en Nederlandstalig zijn?

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: K. G.

06/11/2023

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11501733 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform