Beste,Op 2/11 werd er door mijn collega een abonnement aangegaan voor basic fit. Dit bedroeg €48.98 voor de eerste maal. Maandelijks ging dit €28,99 zijn. Op 2/11/21 ging de €48,98 van de rekening. Op 10/11/21 ging er nogmaals, zonder reden €48,98 van de rekening. Na een mail waarom dit was kregen we geen antwoord waarom, geen excuses, enkel de mededeling dat de eerst volgende betaling eind december zou gebeuren. Op onze vraag om het geld terug te storten was het antwoord kort, nee dat kan niet. Op 29/11/2021 werd er alsnog €28,99 van de rekening gehaald. Dit maakt dat er in 1 maand €126,95 werd betaald voor een abonnement die ingetekend was van €28,99 per maand! Bij basic fit zelf kunnen de medewerkers niets doen.Toevallig hoorde ik van een vriend die zijn abonnement bevroren had omdat hij niet binnen kan zonder qr code dat er toch nog iedere maand geld van zijn rekening ging, dit ook zonder enige verantwoording. Het lijkt er dus sterk op dat basic fit op grote schaal mensen oplicht en gelden onterecht van rekeningen neemt.Shame on you!Mvg.