Terug

basic fit neemt meer geld van de rekening dan toegestaan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Basic-Fit

01/12/2021

Beste,Op 2/11 werd er door mijn collega een abonnement aangegaan voor basic fit. Dit bedroeg €48.98 voor de eerste maal. Maandelijks ging dit €28,99 zijn. Op 2/11/21 ging de €48,98 van de rekening. Op 10/11/21 ging er nogmaals, zonder reden €48,98 van de rekening. Na een mail waarom dit was kregen we geen antwoord waarom, geen excuses, enkel de mededeling dat de eerst volgende betaling eind december zou gebeuren. Op onze vraag om het geld terug te storten was het antwoord kort, nee dat kan niet. Op 29/11/2021 werd er alsnog €28,99 van de rekening gehaald. Dit maakt dat er in 1 maand €126,95 werd betaald voor een abonnement die ingetekend was van €28,99 per maand! Bij basic fit zelf kunnen de medewerkers niets doen.Toevallig hoorde ik van een vriend die zijn abonnement bevroren had omdat hij niet binnen kan zonder qr code dat er toch nog iedere maand geld van zijn rekening ging, dit ook zonder enige verantwoording. Het lijkt er dus sterk op dat basic fit op grote schaal mensen oplicht en gelden onterecht van rekeningen neemt.Shame on you!Mvg.

Berichten (7)

Basic-Fit

Naar: N. V.

01/12/2021

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 08368592 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: N. V.

04/12/2021

Hi Nikolas,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Omdat uit onze administratie blijkt dat het lidmaatschap iemand anders aangaat, kunnen wij volgens de Wet geen inhoudelijke informatie verstrekken.Ik verzoek de lidmaatschapshouder vriendelijk om zelf contact op te nemen met onze Klantenservice. Wij helpen hem/haar uiteraard graag verder.E: klantenservice@basic-fit.nlIk vertrouw erop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Een fijne dag toegewenst!Met sportieve groet,RachidCustomer SupportBasic-Fitref:_00D24fJbb._5005IMWHkv:refT2410.1

N. V.

Naar: Basic-Fit

21/12/2021

Volgens de wet mag je ook geen geld van mensen afnemen en dan achteraf nog eens doen alsof je neus bloed. Een echte schande, grootschalige fraude die ik via verschillende kanalen lees van vele mensen.

Basic-Fit

Naar: N. V.

21/12/2021

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 08442054 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: N. V.

22/12/2021

Hi Nikolas,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Omdat uit onze administratie blijkt dat het lidmaatschap iemand anders aangaat, kunnen wij volgens de Wet geen inhoudelijke informatie verstrekken.Ik verzoek de lidmaatschapshouder vriendelijk om zelf contact op te nemen met onze Klantenservice. Wij helpen hem/haar uiteraard graag verder.E: klantenservice@basic-fit.beIk vertrouw erop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Een fijne dag toegewenst!Met sportieve groet,SabrinaCustomer SupportBasic-Fitref:_00D24fJbb._5005IMZ9Bd:refT2410.1--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------

N. V.

Naar: Basic-Fit

22/12/2021

Volgens de wet mag je ook geen geld van mensen afnemen en dan achteraf nog eens doen alsof je neus bloed.Een echte schande, grootschalige fraude die ik via verschillende kanalen lees van vele mensen.

Basic-Fit

Naar: N. V.

22/12/2021

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 08442470 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform