Terug

Basic fit - Medegebruiker wordt niet toegelaten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Basic-Fit

22/08/2022

Beste, Ik heb sinds 26-6-2022 een lidmaatschap afgesloten voor een jaar bij Basic Fit. Op hun website stond toen, en staat op dit moment nog steeds dat een huisgenoot mee kan genieten van mijn lidmaatschap.Ik wou vandaag mijn vriendin (de huisgenoot) registeren zodat zij ook kan gaan sporten bij Basic fit, maar dit kan plots niet meer.Ik heb de klantendienst gecontacteerd en zij zeggen dat dit inderdaad niet meer kan, terwijl dit nog steeds te lezen is op hun website op de algemene voorwaarden.Zelfs via de my basic fit functie staat er duidelijk te lezen dat iedereen die voor 10-8-2022 lid geworden is nog een medegenoot kan registeren. Maar dit kan dus nergens meer gedaan worden.Medegebruikers: Indien je kiest voor ons Premium-lidmaatschap, mag je 1 andere persoon aanwijzen als medegebruiker van jouw lidmaatschap, zolang deze persoon 16 jaar of ouder is, jullie op hetzelfde adres wonen, en zolang je je medegebruiker als zodanig hebt geregistreerd in MyBasic-Fit. Jouw medegebruiker heeft dezelfde rechten als jij hebt, maar jij bent de eigenaar van het lidmaatschap en de enige die wijzigingen kan aanbrengen in je lidmaatschap. Je medegebruiker kan worden gevraagd aan te tonen dat jullie op hetzelfde adres wonen. Dit kan bijvoorbeeld door een bewijs van inschrijving bij de gemeentelijke administratie en/of een identificatiebewijs. Hoe registreer ik een medegebruiker?Als je een medegebruiker wil registreren, die ook gebruik mag maken van al de voordelen van het PREMIUM lidmaatschap, volg hiervoor de volgende stappen??. Log in op de Basic-Fit App en navigeer naar profiel ?? lidmaatschap & Extra's ?? gezinslid registreren ?. \*_Houd er rekening mee dat het lidmaatschap niet deelbaar is voor premium leden die zich na 10-08 hebben ingeschreven.\* _

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: B. V.

22/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform