Klacht
W. D.
Naar: Basic-Fit
Op 15/12/2022 tekende ik op de website van Basic-fit in op een premium-abonnement. Ik besloot om onmiddellijk te betalen voor een gans jaar = 389,87 euro. Na de laatste stap van het afsluiten kreeg ik de melding dat ik een bevestigingsmail zou ontvangen met mijn lidnummer en zo ook toegang tot mybasicfit en de fitnessclubs.Omdat ik geen bevestingsmail ontving, nam ik contact op met de klantendienst, dit kon enkel via Chat. Ik moest al mijn gegevens doorgeven zoals ik deze ook op de website had doorgegeven alsook mijn betalingsbewijs. Er werd gezegd dat dit zou worden doorgegeven aan de desbetreffende dienst, maar er volgde niets meer.Daarop besloot ik op vrijdag 16/12/2022 opnieuw contact op te nemen. Na wat zoekwerk achterhaalde ik het mailadres van de klantendienst en melde ik opnieuw mijn probleem. Toen nam Megan met mij contact op en na wat heen-en weer mailverkeer waarbij ik opnieuw al mijn gegevens en betalingsbewijs moest doormailen kreeg ik opnieuw de melding van Megan dat ze alles ging doorsturen naar de verantwoordelijke dienst.Na een week niets gehoord te hebben, nam ik opnieuw via mail contact op met de klantendienst, dit maal kreeg ik antwoord van Jacintha. Same story: alles doorsturen en uiteindelijk werd geantwoord k zet dit meteen door naar de desbetreffende afdeling, zodat zij dit verder kunnen oppakken. Jij ontvangt spoedig een bericht van mij. Maar wederom geen reactie.Een uurtje geleden (28/12/2022) heb ik opnieuw gemaild naar de klantendienst, ditmaal met een dreigende toon: Na twee weken is mijn lidmaatschap nog niet in orde. Ondanks dat ik de vraag gesteld heb om mij in direct contact te brengen met de desbetreffende dienst, antwoorden jullie opnieuw dat mijn aanvraag in behandeling is.Ik ben heel erg teleurgesteld in hoe jullie service werkt!Misschien moeten jullie gewoon mijn betaalde centen terugstorten en het lidmaatschap annuleren? Maak ik me wel lid in een andere club die wel meteen betaling en lidmaatschap aan elkaar kunnen koppelen. Ik stel hierbij dan ook een ultimatum indien vandaag voor 15u mijn lidmaatschap niet in orde, zorg ik wel voor de opzeg.
Berichten (7)
Basic-Fit
Naar: W. D.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 10035456 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
W. D.
Naar: Basic-Fit
Behalve beloven doen jullie helemaal niets. Zowel via de klantendienst als hier via test-aankoop wordt er enkel maar beloofd. En hou alstublieft op over jullie website waar je antwoorden kan vinden en al zeker over "my basic-fit" doordat jullie er niet in slagen om mijn betaling aan mijn abonnement te linken, heb ik hier immers geen toegang toe.Ondertussen heb ik via de klantendienst al mijn geld teruggevraagd, maar ook daar wordt gewoon op geantwoord dat mijn aanvraag in behandeling is en nogmaals naar de desbetreffende dienst is gestuurd.Dus ook via deze weg: vraag ik gewoon mijn geld terug, uiteindelijk gaat het om een mooie som dat ik graag terug op mijn rekening wil zien en kan gebruiken om andere zaken te betalen.Met diepe teleurstelling,Wesley De Smet
Basic-Fit
Naar: W. D.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 10137071 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
W. D.
Naar: Basic-Fit
Jullie zijn wel goed in standaardmails versturen hé. Wedden dat ik binnen 5 minuten zelfde mail krijg met een nieuwe supportcall nummer.
Basic-Fit
Naar: W. D.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 10137100 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Basic-Fit
Naar: W. D.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 10163087 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Basic-Fit
Naar: W. D.
Hi Wesley,Allereerst willen wij ons excuses aanbieden, hoe dit is verlopen. Dit was niet de bedoeling geweest.Graag zou ik telefonisch contact met jou willen voeren. Echter kunnen wij al die tijd jouw lidmaatschap nergens achterhalen en zo hebben wij ook geen telefoonnummer van je.Graag ontvang ik deze en graag krijg ik ook te horen, wanneer het voor jou geschikt komt.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.Met sportieve groet,ImaneCustomer SupportBasic-Fitref:_00D24fJbb._5005IXg1NV:refT2410.1
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten