Basic Fit abonnement opgezegd maar krijg meermaals betalingsaanvragen
Aard van probleem:
AndereKlacht
J. V.
Naar: Basic-Fit
In oktober heb ik mijn abonnement afgezegd omdat ik niet meer naar Basic fit ga. Ik ben student en het is voor mij een grote kost die er niet bij kan. Ik heb ook meteen de domiciliering geblokkeerd omdat ik al wist dat de Basic Fit klantendienst heel laat reageert op klachten.Nu heb ik al 2 keer een betalingsaanvraag gekregen maar ik ga niet betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van maak. Ik heb al meermaals mails gestuurd waar enkel een antwoord op kwam om het via de app stop te zetten, wat ik al lang gedaan heb. Ik heb ook enkele keren geprobeerd via de chat op hun website het probleem op te lossen maar hier krijg ik oftewel gewoon geen antwoord of een hetzelfde antwoord om mijn abonnement af te zeggen via de app.
Berichten (11)
Basic-Fit
Naar: J. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11669935 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Basic-Fit
Naar: J. V.
Hi Jelle,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Vervelend om te lezen dat jij geen reactie hebt gehad op jouw eerdere mails. Ik zie inderdaad dat jij op 2-10-2023 jouw lidmaatschap hebt opgezegd. Jij hebt in juni dit jaar bij ons een jaarcontract afgesloten. Vandaar dat jouw lidmaatschap nu is opgezegd met de eerst mogelijke einddatum van 5-6-2024. Tot deze dag kan jij uiteraard ook gebruik maken van jouw lidmaatschap.Jouw huidige openstaande bedrag kan jij betalen via jouw Mijn Basic-Fit account of via de kiosk in de club.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,MennoCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op My Basic-Fit om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition.© Basic-Fit Nederland statement ContactT2410.1ref:!00D240fJbb.!500R602uskf:ref
J. V.
Naar: Basic-Fit
Mijn punt is juist dat ik geen gebruik maak van jullie service, dus ik ga ook niet betaling voor iets wat ik niet gebruik. Ik wens dat mijn account bij deze wordt getermineerd.
J. V.
Naar: Basic-Fit
Er is me verteld geweest dat ik op elk moment mijn lidmaatschap kan opzeggen, waarom moet ik dan nogsteeds betalen.
Basic-Fit
Naar: J. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11676194 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Basic-Fit
Naar: J. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11676187 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
J. V.
Naar: Basic-Fit
We zijn enkele weken verder en heb zelfs een aangetekende brief verzonden en een antwoord gekregen dat alles in orde was en ik geen betalingen meer zou ontvangen (afbeelding 1). Nog geen week later krijg ik weer een mail dat ik zogezegd nog eens moet bijbetalen ondertussen al iets in de €90 (afbeelding 2) Dit is echt schandalig.
Basic-Fit
Naar: J. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11752846 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Basic-Fit
Naar: J. V.
Hi ,Je hebt inderdaad opgezegd en die is ook verwerkt. Je hebt getekend voor een jaarcontract waarbij je de jaar lidgelden dient te voldoen volgens de algemene voorwaardenMet sportieve groet,RabieCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op My Basic-Fit om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition.© Basic-Fit Nederland statement ContactT2410.1ref:!00D240fJbb.!500R6040Ydk:ref
J. V.
Naar: Basic-Fit
Dat antwoord heb ik nu al zo vaak gehoord, het kan niet dat er geen enkele manier is om dit stop te zetten. ik heb letterlijk een aangetekent schrijven gedaan en het antwoord van een van JULLIE werknemers was dat het in orde was en er geen kosten meer in aanrekening zullen gebracht worden. Dan komt u mij vertellen dat dit eigenlijk helemaal niets uitmaakt. Jullie willen echt gewoon het geld uit de zakken van een student nemen. Ik vind dit echt afschuwelijk en schandalig voor zo een groot en bekend bedrijf om dit te doen. Jullie zitten mij hier gewoon aan het lijntje te houden.
Basic-Fit
Naar: J. V.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11757715 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten