Terug

Barsten in mijn teak tuintafel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Overstock Garden

10/10/2021

Beste, na levering van onze tafel zagen we dat er verschillende barstjes in de latten van ons tafelblad zaten. Barsten helemaal door dus geen oppervlakkige barsten. Deze tafel gaat niet lang meegaan en daarvoor heb ik dan veel teveel geld betaald. Ook viel er al meteen een schroef uit die niet meer terug te plaatsen was omdat hij niet pastte. Gat te groot. We namen contact op met de winkel. Daar werden we afgewimpeld en doorverwezen naar een online klachtenprocedure. Daar kreeg ik een chatmedewerker aan de mail. Maar die kon me ook niet helpen. Dan moest ik van hem via een ander platform een klacht indienen. Daar kreeg ik dan weer een standaard antwoord dat ik de klacht nog eens moest doen op een ander email adres en opnieuw met foto's. Tussen deze handelingen zitten uiteindelijk maanden want ook daar is het altijd hetzelfde basiszonnetjeHet is momenteel druk, dus kan het allemaal wat langer duren Ik stuur dus voor de zoveelste keer mijn schadeclaim door om dan nadien een mailtje te krijgen met het antwoord dat het typische zettingen zijn van teakhout door weersveranderingen enz. en dat ik het maar beter goed kan onderhouden met de juiste producten. Dat ze hopen dat ik begrip kan opbrengen voor hun antwoord/beslissing en dat hierbij het dossier gesloten werd. Ik kan je dan ook wel zeggen dat ik alles behalve begrip kan opbrengen voor hun beslissing. Ik heb alle producten die ze in de winkel aanraadde aangekocht en op de tafel gebruikt. De tafel is hier ook zo toegekomen en had dus nog niet buiten gestaan. Als zij deze tafels zo willen verkopen moeten ze dat ook in de winkel erbij vertellen. Daar was geen één barst in de tafel te zien. En dan had ik deze tafel nooit gekocht. Hopend op een positief antwoord of op een tafel waar ik wel enkele jaren mee kan doen.

Berichten (1)

Overstock Garden

Naar: C. V.

15/10/2021

Beste Klachtenbox, We hebben ticket (355898) voor je aangemaakt. Als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.--------------------------------------------------------------------------Christine G., 15 okt. 2021 11:01 CESTBeste Cindy,We hebben je bericht goed ontvangen en bieden je onze oprechte excuses aan voor het ongemak.Kan je ons naast je bestelbonnummer ook de showroom van aankoop doorsturen aub?Alvast bedankt hiervoor , zodat we je snel verder kunnen helpen .Met vriendelijke groeten,ChristineCustomer CareOverstock GardenChristineCustomer Care----------------------------Met vriendelijke groeten,Christine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Overstock Garden.[Q5O2W7-O5RX]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform