Terug

Barst in douchebak - Hubo Lebbeke - klacht 3 november 2015 - Uyttersprot Rik/Van Geet Els

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Hubo

03/02/2016

Barst in douchebak.- Aankoop en plaatsing <6maanden- Valt nog onder garantie- Douche geïnstalleerd volgens de plaatsingsvoorschriften geleverd bij douche- Na vervanging vastgesteld dat niet alleen boven een scheurtje was, maar onderaan de bak waren verschillende scheuren zichtbaar, zelfs tot in de hoeken. Dit kan onmogelijk met ondersteuning te maken hebben, en vind het dan ook ongepast dat dit niet onder garantie valt. Foto’s ter staving doorgezonden en melding gemaakt in jullie winkel.Verschillende mails met foto's zijn doorgezonden naar Hubo Lebbeke. Contact te Lebbeke : Dhr Bart Dierick (bedrijfsleider). Verschillende meldingen zijn gemaakt ter plaatse in Hubo Lebbeke. Ter staving zijn foto's doorgezonden. Douchebak met scheuren is nog steeds ter beschikking.

Berichten (1)

Hubo

Naar: A. C.

17/02/2016

Geachte heer Uyttersprot,Gezien uw klacht reeds in behandeling was bij zowel de winkel als onze aankoopdienst, hebben wij uw verhaal voorgelegd aan de diverse betrokken partijen.Uiteindelijk werd besloten dat het betaalde bedrag u teruggegeven zal worden. U kan hiervoor bij de verantwoordelijke van Hubo Lebbeke terecht.Met vriendelijke groeten,Gerda PapenSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 35[F] +32 3 350 35 46www.hubo.be------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-63711-265910-HD------------------------------------------------------------------------------U hebt een klacht ontvangen van Rik Uyttersprot[Beheerd via[Over ons[Barst in douchebak - Hubo Lebbeke - klacht 3 november 2015 - Uyttersprot Rik/Van Geet Els HUBO BELGIE[[Naam van de klantRik Uyttersprot[:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Referentie klant HUBO BELGIEinkoop - Caroline Noeyens[:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Adres klantDoortstraat 107 1745, OPWIJK[:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Omschrijving van de klachtBarst in douchebak. - Aankoop en plaatsing 6maanden - Valt nog onder garantie - Douche gea¯nstalleerd volgens de plaatsingsvoorschriften geleverd bij douche - Na vervanging vastgesteld dat niet alleen boven een scheurtje was, maar onderaan de bak waren verschillende scheuren zichtbaar, zelfs tot in de hoeken. Dit kan onmogelijk met ondersteuning te maken hebben, en vind het dan ook ongepast dat dit niet onder garantie valt. Foto's ter staving doorgezonden en melding gemaakt in jullie winkel. Verschillende mails met foto's zijn doorgezonden naar Hubo Lebbeke. Contact te Lebbeke Dhr Bart Dierick (bedrijfsleider). Verschillende meldingen zijn gemaakt ter plaatse in Hubo Lebbeke. Ter staving zijn foto's doorgezonden. Douchebak met scheuren is nog steeds ter beschikking.[:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Gewenste oplossingTeruggave van de betaalde 63.50 euro voor de nieuwe douchebak.[:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Betwist bedrag63,50 Eur[:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]AankoopkanaalWinkel[:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Bewijsstukken[Geen documenten bijgevoegd


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform