Beste, Ik kocht eind oktober 2023 een Klever X Pinion 45 mid silver L 1200wh bij jullie, in het testcentrum in Schaffen. Bijna maandelijks moet ik mijn remblokken laten vernieuwen, dat vind ik op zich al niet kunnen. Hoe kan een zo dure fiets beschikken over remblokjes die nauwelijks 1500km/maand meegaan? Het kost me ook steeds aan (werk)tijd om die fiets van en naar de winkel te brengen en kosten tussen de 40€ en 75€.Pas na ongeveer drie maanden geven ze mij in het testcentrum de info dat zij eigenlijk geen atelierwerking hebben en dat ik vanaf dan naar Laakdal of Leuven moet gaan. In Laakdal moet ik niet zijn en ik werk in Leuven, dus ik breng sindsdien mijn fiets naar Bike Republic Leuven. Remblokjes vervangen kunnen ze daar. Maar éénmaal er een probleem was met mijn batterij kon niemand mij in Leuven helpen want ze hadden de klever opleiding nog niet gehad ... het toeval wil dat er die week net een medewerker van Klever naar Leuven kwam en die mens heeft mijn batterijprobleem opgelost.Dinsdag 23 mei 2024 merkte ik dat mijn fiets niks meer deed geen trapondersteuning, geen licht, wel sporadisch claxon en richtingaanwijzers. Aangezien die speedpedelec dienst doet voor woon-werkverkeer ben ik sinds dinsdag terug met de auto moeten gaan werken en verlies ik mijn dagelijks fietsvergoeding. Die dient nochtans om mijn fietslening af te betalen, maar nu geef ik geld uit aan benzine en parkeren. Er komt dus niks binnen, maar wel extra buiten. Dat is niet de bedoeling!Via de website van bike republic kon ik een hersteldienst aan huis regelen voor vrijdag 26/04 2024.Die medewerker heeft me ook niet kunnen helpen want de fiets is nog in garantie en dus mag hij daar niet aan werken, maar wel tegen betaling van een dubbele! vergoeding (60€) mijn fiets naar een bike Republic brengen. Aangezien ze in Leuven nog niet de juiste opleiding hebben gekregen werd me voorgesteld om de fiets naar Boortmeerbeek!?, of Grimbergen!? te brengen. Hoe moet ik in hemelsnaam ginder geraken? Waarom moet dit zo moeizaam gaan? Waarom verkoopt Bike Republic dure! fietsen (7199€ mits kleine korting) terwijl ze die niet kunnen/mogen/willen herstellen?Op dit moment is de fiets naar Laakdal gebracht door de touring-medewerker en is het hopen dat ze de fiets snel kunnen herstellen zodat ik tenminste met die fiets kan doen waarvoor hij aangekocht geweest is woon-werkverkeer tussen Scherpenheuvel-Zichem en Leuven.Dagelijks verlies ik een fietsvergoeding van 20,5€.De vergoeding die eigenlijk zou dienen om de fiets af te betalen en de maandelijks kosten (remblokjes) te dekken.Wat een slechte service naar mij als klant toe! Om de fiets te verkopen was iedereen wel opgeleid blijkbaar, maar om hem te herstellen niet!?Ik heb meerdere keren naar Bike Republic Leuven en Schaffen gebeld, telkens word ik van het kastje naar de muur gestuurd, ook de touring-medewerker werd doorgestuurd ... naar Laakdal.Ik had ook contact met de klantendienst van Bike Republic, na mijn verhaal stelde men mij daar voor om me door te verbinden met de regiomanager. Maar die was niet bereikbaar. Hij/zij zou me terugbellen maar tot nu toe heb ik nog geen enkele reactie gehad van die regiomanager.Als resultaat zit ik nog steeds zonder fiets, moet ik nog steeds puzzelen om op mijn werk te geraken, geef ik nog steeds geld uit aan benzine terwijl dat niet de bedoeling was en krijg ik geen fietsvergoeding die dient om de fiets af te betalen.Ik moet ook zien dat ik een chauffeur regel om in Laakdal te geraken als de fiets klaar is. Ik heb recht op een degelijke service na verkoop! Ik heb recht op een schadevergoeding voor de slechte service na verkoop!