Terug

Bankrekening onrechtmatig gedebiteerd 3 maand na huur van een wagen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Sixt Belgium

06/11/2023

SIXT autoverhuur heeft mijn visa kaart gegevens onrechtmatig gebruikt/misbruikt. Ik had een wagen gehuurd van 22/12/2022 tem 02/01/2023 en het volledige bedrag van 485.77 euro is correct betaald. Ik had wiel schade opgegeven en mijn huur contract had schade dekking van 1100 euro inbegrepen. Op 06/03/2023 heeft SIXT opnieuw 548.27 euro afgehaald volgens mij onrechtvaardig en zeker omdat er geen voorafgaande communicatie is geweest tussen SIXT en mezelf. Dit geeft me het onveilige gevoel dat eender welke SIXT werknemer met toegang tot mijn krediet kaart gegevens zomaar geld kan afhalen. Ik zou het ten zeerste waarderen mocht dit onrechtmatig afgehaalde bedrag terug gestort worden. Met dank, John SeynaeveNaam van de handelaar: SIXTInitieel huur bedrag van de wagen 02/01/23 Euro: 485.77onrechtmatig afgehaald bedrag 06/03/23 Euro: 548.27

Berichten (5)

Sixt Belgium

Naar: J. S.

06/11/2023

*** english version below ***Beste SIXT klant,Wegens een toename van het aantal aanvragen kunnen wij u momenteel niet de gebruikelijke korte reactietijden bieden en vragen wij om uw geduld. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen spoedig contact met u opnemen.Wilt u een nieuwe reservering maken? Maak hier een reservering.Wilt u uw huidige reservering wijzigen? Wijzig hier uw reservering.Wilt u uw huidige reservering annuleren? Annuleer hier uw reservering.Wilt u meer details over het filiaal, zoals openingstijden of routebeschrijving? Meer info vindt u hier.U heeft een kopie van uw factuur nodig? - hier vindt u hulp!Voor geavanceerde hulp en meer opties, logt u in op uw MySIXT portaal: Nu inloggen!Heeft u nog geen SIXT gebruikersaccount? Registreer nu en profiteer van onze voordelen!Als u andere vragen heeft over huren bij SIXT, bezoek dan s:www.sixt.nl/help-center om de antwoorden te vinden die u zoekt.Met vriendelijke groeten,Uw SIXT-team*** english version ***Dear SIXT customer,Due to an increase in volume, we are currently unable to respond as quickly as usual and ask for your patience. We apologize for any inconvenience and will be in touch with you soon.Would you like to make a new booking? Make a booking here.Would you like to change your current reservation? Change reservation here.Would you like to cancel your current reservation? Cancel your reservation here.You need more branch details, such as opening hours or directions? More info here.Did you forget something in the vehicle? - Here you'll find help!You need a copy of your invoice? - Here you'll find help!For advanced help and more options, log in to your MySIXT portal: Login now!Don't have a SIXT user account, yet? Register now and take advantage of our benefits!If you have any other questions concerning renting with SIXT visit s:www.sixt.com/help-center to find the answers you are looking for.Best regards,Your SIXT Team

J. S.

Naar: Sixt Belgium

07/11/2023

Beste sixt team, Uw antwoord is ontoereikend, ik wacht op een antwoord van sixt sinds maart 2023SIXT autoverhuur heeft mijn visa kaart gegevens onrechtmatig gebruikt/misbruikt.Ik had een wagen gehuurd van 22/12/2022 tem 02/01/2023 en het volledige bedrag van 485.77 euro is correct betaald. Ik had wiel schade opgegeven en mijn huur contract had schade dekking van 1100 euro inbegrepen, op 06/03/2023 heeft SIXT opnieuw 548.27 euro afgehaald volgens mij onrechtvaardig en zeker omdat er geen voorafgaande communicatie is geweest tussen SIXT en mezelf.Dit geeft me het onveilige gevoel dat eender welke SIXT werknemer met toegang tot mijn krediet kaart gegevens zomaar geld kan afhalen. Ik zou het ten zeerste waarderen mocht dit onrechtmatig afgehaalde bedrag terug gestort worden. Met dank, JohnHopend dat jullie spoedig contact zullen opnemen met mij.

Sixt Belgium

Naar: J. S.

07/11/2023

*** english version below ***Beste SIXT klant,Wegens een toename van het aantal aanvragen kunnen wij u momenteel niet de gebruikelijke korte reactietijden bieden en vragen wij om uw geduld. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen spoedig contact met u opnemen.Wilt u een nieuwe reservering maken? Maak hier een reservering.Wilt u uw huidige reservering wijzigen? Wijzig hier uw reservering.Wilt u uw huidige reservering annuleren? Annuleer hier uw reservering.Wilt u meer details over het filiaal, zoals openingstijden of routebeschrijving? Meer info vindt u hier.U heeft een kopie van uw factuur nodig? - hier vindt u hulp!Voor geavanceerde hulp en meer opties, logt u in op uw MySIXT portaal: Nu inloggen!Heeft u nog geen SIXT gebruikersaccount? Registreer nu en profiteer van onze voordelen!Als u andere vragen heeft over huren bij SIXT, bezoek dan s:www.sixt.nl/help-center om de antwoorden te vinden die u zoekt.Met vriendelijke groeten,Uw SIXT-team*** english version ***Dear SIXT customer,Due to an increase in volume, we are currently unable to respond as quickly as usual and ask for your patience. We apologize for any inconvenience and will be in touch with you soon.Would you like to make a new booking? Make a booking here.Would you like to change your current reservation? Change reservation here.Would you like to cancel your current reservation? Cancel your reservation here.You need more branch details, such as opening hours or directions? More info here.Did you forget something in the vehicle? - Here you'll find help!You need a copy of your invoice? - Here you'll find help!For advanced help and more options, log in to your MySIXT portal: Login now!Don't have a SIXT user account, yet? Register now and take advantage of our benefits!If you have any other questions concerning renting with SIXT visit s:www.sixt.com/help-center to find the answers you are looking for.Best regards,Your SIXT Team

J. S.

Naar: Sixt Belgium

27/11/2023

Jullie "klant vriendelijkheid" is duidelijk een grote illusie, net zoals jullie gebruikelijke "korte reactie tijden" Niets in jullie manier van handelen is klantgericht, integendeel. sixt heeft mijn bankkaart gegevens onrechtmatig gebruikt en jullie laten dit heel bewust lang aanslepen. sixt mag worden gelijkgesteld met een op criminele basis georienteerd bedrijfje.

Sixt Belgium

Naar: J. S.

27/11/2023

*** english version below ***Beste SIXT klant,Wegens een toename van het aantal aanvragen kunnen wij u momenteel niet de gebruikelijke korte reactietijden bieden en vragen wij om uw geduld. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen spoedig contact met u opnemen.Wilt u een nieuwe reservering maken? Maak hier een reservering.Wilt u uw huidige reservering wijzigen? Wijzig hier uw reservering.Wilt u uw huidige reservering annuleren? Annuleer hier uw reservering.Wilt u meer details over het filiaal, zoals openingstijden of routebeschrijving? Meer info vindt u hier.U heeft een kopie van uw factuur nodig? - hier vindt u hulp!Voor geavanceerde hulp en meer opties, logt u in op uw MySIXT portaal: Nu inloggen!Heeft u nog geen SIXT gebruikersaccount? Registreer nu en profiteer van onze voordelen!Als u andere vragen heeft over huren bij SIXT, bezoek dan s:www.sixt.nl/help-center om de antwoorden te vinden die u zoekt.Met vriendelijke groeten,Uw SIXT-team*** english version ***Dear SIXT customer,Due to an increase in volume, we are currently unable to respond as quickly as usual and ask for your patience. We apologize for any inconvenience and will be in touch with you soon.Would you like to make a new booking? Make a booking here.Would you like to change your current reservation? Change reservation here.Would you like to cancel your current reservation? Cancel your reservation here.You need more branch details, such as opening hours or directions? More info here.Did you forget something in the vehicle? - Here you'll find help!You need a copy of your invoice? - Here you'll find help!For advanced help and more options, log in to your MySIXT portal: Login now!Don't have a SIXT user account, yet? Register now and take advantage of our benefits!If you have any other questions concerning renting with SIXT visit s:www.sixt.com/help-center to find the answers you are looking for.Best regards,Your SIXT Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform