Terug

Bankkaarten gestolen en cardstop blokkeert kaarten veel te laat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. S.

Naar: Worldline

11/02/2024

Beste, met grote teleurstelling schrikf ik deze over de recente ervaring die ik heb gehad met de worldline (cardstop) dienstverlening. Op 11/2 heb ik contact opgenomen met Cardstop om de diefstal van mijn bankkaarten en maaltijdchequekaarten te melden. Het proces verliep echter allesbehalve vlot en professioneel.Ondanks herhaalde oproepen vanaf 18u duurde het tot 22u45 voordat mijn maaltijdchequekaart werd geblokkeerd, wat volstrekt onaanvaardbaar is. Daarnaast bleven mijn gestolen bankkaarten, die allang gemeld waren, nog steeds geld afschrijven volgens de app, wat resulteerde in financiële verliezen.De vertraging en het gebrek aan proactieve maatregelen van Cardstop hebben mijn vertrouwen ernstig geschaad. Het is onacceptabel dat het tot 23u duurde voordat we enige bevestiging kregen, zonder grondig bewijs dat de situatie daadwerkelijk was opgelost. Ik verloor hierdoor nog een extra 30€ die ik nu al zeker kon zien via mijn bankkaart maar over mijn mastercard en maaltijdcheques is het nog onduidelijk hoeveel geld ik nu extra kwijt ben door de traagheid en niet afhandelen van mijn dossier door cardstop.Ik verwacht een grondig onderzoek naar deze kwestie en passende maatregelen om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Klanttevredenheid, efficiëntie en vertrouwen moet centraal staan van zo een cruciale dienst, en deze ervaring heeft dat aanzienlijk aangetast.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform