Terug

Bankkaart werkt niet naar behoren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Keytrade Bank

05/06/2023

Geachte heer, mevrouw,Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een nieuwe debit kaart van Keytrade. Echter in sommige winkels (bv. Zara, Close-Up) kan ik met deze kaart niet via Bancontact betalen én ik kan de kaart ook niet koppelen aan PayConiq. Op maandag 5 juni 2023 probeer ik om hierover te bellen met de klantendienst. Ik belde in het totaal 3x en moest telkens ongeveer 45 min (!) wachten. Uiteindelijk krijg ik iemand aan de telefoon die eerst een identificatie wil doen. Ik geef mijn naam, adres, geboortedatum, de laatste 3 verrichtingen. Hij valt over het feit dat ik de laatste keer niet ingelogd was via de computer, maar wel via de gsm. Daar gaf ik een foutief antwoord. Nochtans denk ik niet dat iemand anders mijn laatste 3 verrichtingen kan opsommen. Als ik het probleem met Payconinq vernoem, meldt hij dat dit een algemeen probleem is met de nieuwe kaarten??? Verder wil hij mij niet helpen en haakt gewoon in. Is dit klantenservice na 3x 45 min wachten??? Aan wie kan ik de kost van dit langdurig telefoongesprek (wachttijd) én mijn verloren tijd factureren?Met beleefde groeten,Sanny De Becker

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: T. D.

12/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform