Terug

Bankkaart en google pay

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: ING - Bank and kantoren

06/04/2025

Beste, Al wekenlang probeer ik mijn bankkaart in te scanen voor google pay.Heb google al gecontracteerd en die wisten van geen problemen met die instelling. Nu hebben jullie ongevraagd een nieuwe kaart gestuurd en die werkt mog niet.Telkens krijg ik de melding dat mijn kaart niet bij mijn rekening hoort of niet geactiveerd is. Wanneer gaan jullie dit oplossen? Ik word er moe van en mis de voordelen van google pay als ik mijn kaart thuis ben vergeten. In afwachting groet ik u vriendelijk. Tim Busselen

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: T. B.

28/04/2025

Beste heer Busselen, Bedankt voor uw bericht. U meldt ons dat het u niet lukt om uw kaart in te scannen voor Google pay. We hebben u hierover reeds eerder gecontacteerd omdat we niet goed begrijpen wat u bedoelt met “uw kaart inscannen”. Op uw voicemail heeft onze medewerker meer informatie hierover ingesproken. Informatief geven we u mee dat in de ING APP via Overzicht Diensten (onderaan rechts) Instellingen (in doe het zelf zone) Mobiele betalingen de ING kaart aan Google pay kan toegevoegd worden maar deze kaart kan niet via scanning aan Google Pay toegevoegd worden. We hopen dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd en blijven ter beschikking indien u bijkomende vragen heeft. Met vriendelijke groeten, Hilde Weerts Customer Care Center Client Services T +32 2 547 61 01 E hilde.weerts@ing.com Mailbox FR : plaintes@ing.be Mailbox NL : klachten@ing.be ING Belgium Marnixlaan 24 - 1000 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform