Beste heer Busselen,
Bedankt voor uw bericht.
U meldt ons dat het u niet lukt om uw kaart in te scannen voor Google pay. We hebben u hierover reeds eerder gecontacteerd omdat we niet goed begrijpen wat u bedoelt met “uw kaart inscannen”. Op uw voicemail heeft onze medewerker meer informatie hierover ingesproken.
Informatief geven we u mee dat in de ING APP via
Overzicht
Diensten (onderaan rechts)
Instellingen (in doe het zelf zone)
Mobiele betalingen
de ING kaart aan Google pay kan toegevoegd worden maar deze kaart kan niet via scanning aan Google Pay toegevoegd worden.
We hopen dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd en blijven ter beschikking indien u bijkomende vragen heeft.
Met vriendelijke groeten,
Hilde Weerts
Customer Care Center
Client Services
T +32 2 547 61 01
E hilde.weerts@ing.com
Mailbox FR : plaintes@ing.be
Mailbox NL : klachten@ing.be
ING Belgium
Marnixlaan 24 - 1000 Brussel