Terug

Bagage verloren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: TAP AIR PORTUGAL

06/07/2022

Geachte, Mijn boekingsnummer: VOPWKZ (boekingsnummer) Geachte mevrouw, Geachte heer, De vlucht met nummer TP 1021 (Madrid -> Lissabon) + TP 642 (Lissabon -> Brussel) vond plaats op 06/06/22 en de aankomst was op 07/06/22 2AM. Mijn bagage is al een maand zoek!Op 6 juni nam ik mijn vlucht van Madrid naar Brussel, met een aansluitende vlucht in Lissabon. De steward verplichtte me om mijn handbagage in te checken, ook al had ik een aansluitende vlucht, omdat het vliegtuig vol zat. Ze checkten mijn tas in en zeiden me dat die automatisch naar Brussel zou worden overgebracht. Toen ik op Brussels Airport aankwam, ontdekte ik dat mijn bagage niet bij mij was. Ik heb onmiddellijk ter plaatse een Property Irregularity Report (PIR) ingevuld. Ik diende onmiddellijk een aanvraag in voor verloren bagage referentienummer wereldtracer = BRUTP16181 Tot op de dag van vandaag heb ik echter geen oplossing voor mijn probleem. Mijn bagage is nog steeds zoek. Ik heb reeds twee klachten ingediend op de website en contact opgenomen met Tap Portugal zonder dat ik een antwoord kreeg. Ik heb al verschillende claims lopen bij TAP Portugal zonder antwoord tot op de dag van vandaag ook al is de status afgerond. 2022-0001770703 en 2022-0001859671 en 2022-0001951440. Ik weet niet meer wat te doen. Er zaten zeer dure spullen in mijn handbagage die ik heel graag zou terug zien.Mijn TAG number van mijn bagage ticket is: TP045546Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform