Geachte mevrouw/heer,
Ik refereer naar het klachtnummer
62242584.
Op 20/4/2025 vloog ik met uw maatschappij van Catania naar Brussels South Charleroi.
Toen ik op de luchthaven van bestemming aankwam en mijn bagage werd teruggebracht, merkte ik dat mijn koffer duidelijk beschadigd was, met name een serieuze barst in de koffer.
Ik heb het incident onmiddellijk gemeld aan het bevoegde kantoor op de luchthaven van Charleroi, waarbij ik de schade heb aangegeven en het bijgevoegde rapport heb laten opstellen.
Ik verzoek hierbij om vergoeding van alle geleden schade, begroot op een totaal van 70 EUR.
Ik kreeg van jullie de melding dat jullie mijn klacht ontvingen en jullie vroegen mij naar informatie hetgeen ik jullie allemaal bezorgde.
Wanneer zal ik mijn gelden ontvangen? Verder antwoord bleef uit...
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,