NA check-in voor de vlucht SN3353 naar Split op 13/7/2019 was het duidelijk dat we zonder bagage zouden vertrekken. Aan de balie werd zelfs gesuggereerd dat de afhandelaars weer niet te snel wilden werken.We hebben onze bagage pas ontvangen 4 en 5 dagen na aankomst. Wij hebben volgens de instructies van de reisorganisator een claim ingediend van 337 euro gestaafd met tickets. Dit was voor kledij , zonneproducten, schoeisel, etc.Ik kan niet akkoord gaan met de uitleg van customer service. De vlucht is on hold gezet voor die bagage tot de max toegelaten vertraging en is dan zonder bagage van praktisch alle passagiers vetrokken.Dit is het antwoord van Customer service. Geachte Heer De Vos, Ik heb uw bericht betreffende vlucht SN3353 van Brussel naar Split op 13 juli 2019 goed ontvangen.Ik begrijp hoe onaangenaam de situatie voor u en mevrouw Monique Van Der Heyden was en bied u allereerst onze oprechte verontschuldigingen aan.Ik begrijp uw frustratie betreffende de vertraagde levering van uw bagage, maar dit was jammer genoeg een geval van overmacht.Door een panne in het bagage sorteer systeem op 13 juli 2019 op de Brussels Airport, kende onze bagagelevering enkele storingen. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.We hebben alle mogelijke en beschikbare maatregelen genomen om de ongemakken voor onze passagiers te beperken.Als zodanig kan Brussels Airlines niet aansprakelijk worden gesteld hiervoor.Als zodanig kan Brussels Airlines niet aansprakelijk worden gesteld hiervoor.Klanttevredenheid wordt gezien als een van onze belangrijkste bedrijfswaarden, we betreuren dus dat we niet aan uw verwachtingen voldoen kunnen hebben door uw bagage niet op tijd af te leveren.Nog eens onze excuses voor de ongemakken die u heeft gehad en we hopen van harte dat we u binnenkort weer de gelegenheid krijgen om u weer te ontvangen aan boord van één van onze vluchten en u te voorzien van de authentieke service van Brussels Airlines. Bij de terugvlucht is ons ter compensatie een cheque aangeboden van 50 € die we in de vlieghaven kunnen spenderen. Wat er volgens mij op wijst dat ze zeer verveel zitten met de situatie. Volgens mij is een IT probleem geen geval van heirkracht dat zou voor eender welke klacht al te gemakkelijk zijn.Ik vraag dan ook via Test Aankoop deze klacht op te volgen