Terug

Bagage onherstelbaar beschadigd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: SunExpress

26/09/2023

Bij de aankomst op de luchthaven werd mijn bagage terug bezorgd met maar 3 wielen in plaats van 4 en een enorme deuk in de koffer zelf. Bij mijn reisgenoten waren souvenirs kapot (plastic verpakkingen gescheurd door vermoedelijke ruwe handelingen van het personeel en nieuwe shampooflessen kapot en volledig uitgelekt). Wanneer ik in de luchthaven zelf iemand probeerde te bereiken van de maatschappij was er niemand beschikbaar. Bij het contacteren op whatsapp krijg ik buiten een bot geen antwoord. Een mens spreken gaat blijkbaar niet. Na het invullen van het formulier werd dit plotseling gereset en werd ik teruggestuurd naar het startmenu. Zo lijkt het dat er alles aan gedaan wordt om toch geen enkele eurocent compensatie terug te betalen. Zeer spijtig en zal nooit meer met deze maatschappij rijzen, alsook iedereen adviseren dit niet te doen. Wees gewaarschuwd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform