Klacht
S. D.
Naar: CORENDON
beste, wij zijn opreis gegaan naar turkije met het vliegtuig van corendon, op 19/07/22 wij hebben ons ingecheckt in de luchthaven van zaventem en die meneer die aan het loket zat heeft 2 van de 3 bagages ingecheckt, nu zijn we die bagage verloren, en ze konden die niet terug vinden omdat die niet gelabeld was, (hun fout) ik ben al bezig van in turkije zelf om onze bagage terug te vinden, ik heb al vele mails en telefoons gedaan naar corendon zelf en naar brussels airlines, via telefoon,wathsapp,messenger,mail, en de ene steekt het op de andere. nu zitten we vast en weten we niet wat we moeten doen, wij zouden heel graag onze bagage terug hebben, corendon wist ons wel te vertellen dat wij voor 60 euro per dag mochten gaan winkelen omdat mijn man niet van kledij of ondergoed had, nu hebben wij dat gedaan opreis en alle ticketjes gespaard, maar ze betalen ons niets terug, ze schuiven het allemaal van hun nek. ik heb alles opgestuurd om te bewijzen aan corendon dat we nieuwe kledij hadden gekocht.wij weten niet meer wat wij moeten doen, en we hebben elke dag in het stad mogen eten omdat het eten in het hotel echt SUPER slecht was.hopelijk kunnen jullie mij helpen.mvg
Berichten (3)
CORENDON
Naar: S. D.
Beste mevrouw Derycker,Wij hebben uw email in goede orde ontvangen.Indien u tijdens uw vakantie schade heeft geleden, kunt u contact opnemen met de aanbieder van uw reis- en/of annuleringsverzekering. Wanneer u bij Corendon een reis- en/of annuleringsverzekering heeft afgesloten, wordt deze beheerd door Protections Travel Insurance. Uw polisnummer bij Protections is uw Corendon boekingsnummer.Indien u geen reisverzekering hebt, kunt u ook contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij (s:www.corendonairlines.com/contact/after-your-flight ) maar de aansprakelijkheid van de luchtvaartmaatschappij voor verloren, vertraagde of beschadigde bagage is beperkt.Helaas heeft u het aanbod en de kwaliteit van de maaltijden niet kunnen waarderen. De waardering van de smaak van het geserveerde eten is subjectief. Wat door de een als een smakelijke of gevarieerde maaltijd ervaren wordt, kan door de ander als onsmakelijk of onvoldoende gevarieerd worden ervaren. Klachten over de geserveerde maaltijden worden daarom door Corendon niet in behandeling genomen.We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.CordialementWith kind regards,KarinService Après VenteQuality Control team[Inline image URL s:corendon--c.documentforce.com/file-asset-public/corendon?oid=00D5J000000E61D]Corendon International Travel B.V.Postbus 3491170 AH BadhoevedorpThink before you print! Do you really need to print this e mail' Save energy and paper. Van: klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 25 januari 2023 11:45Aan: service après-vente Onderwerp: Klacht - bagage kwijt en geen schadevergoeding - (CPTBE01706229-96) 3499872 [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL test-aankoop.be/-/media/global-artwork/complain/complain_1050x400.jpg?rev=e26f9fbe-aad5-40c6-8729-bba7075bf17b][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/b932339ba5964be6886ed77a14ce0421.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL test-aankoop.be/-/mediaokeacompanyassets/images/notifications/icon_bell.jpg?rev=06b07088-d608-449a-a067-00ba7e34cca5][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Je hebt een klacht ontvangen van steffi derycker [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01706229-96. Heb je vragen over ons platform? [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]refToken: d3540405-ada2-4109-b9d8-7e80d07f66e0 [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]bagage kwijt en geen schadevergoeding [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Naam van de klant [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]steffi derycker [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Klantreferentie [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Klantnummer: 3786809 [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Beschijving van de klacht [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]beste, wij zijn opreis gegaan naar turkije met het vliegtuig van corendon, op 19/07/22 wij hebben ons ingecheckt in de luchthaven van zaventem en die meneer die aan het loket zat heeft 2 van de 3 bagages ingecheckt, nu zijn we die bagage verloren, en ze konden die niet terug vinden omdat die niet gelabeld was, (hun fout) ik ben al bezig van in turkije zelf om onze bagage terug te vinden, ik heb al vele mails en telefoons gedaan naar corendon zelf en naar brussels airlines, via telefoon,wathsapp,messenger,mail, en de ene steekt het op de andere. nu zitten we vast en weten we niet wat we moeten doen, wij zouden heel graag onze bagage terug hebben, corendon wist ons wel te vertellen dat wij voor 60 euro per dag mochten gaan winkelen omdat mijn man niet van kledij of ondergoed had, nu hebben wij dat gedaan opreis en alle ticketjes gespaard, maar ze betalen ons niets terug, ze schuiven het allemaal van hun nek. ik heb alles opgestuurd om te bewijzen aan corendon dat we nieuwe kledij hadden gekocht.wij weten niet meer wat wij moeten doen, en we hebben elke dag in het stad mogen eten omdat het eten in het hotel echt SUPER slecht was.hopelijk kunnen jullie mij helpen.mvg [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Gewenst resultaat [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Terugbetaling: € 2500,00 Schadevergoeding bagage terug [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Bijgevoegde documenten [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/da218f0f9f0c4cd18f87530a7281d923.png]Geen documenten bijgevoegd [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]
S. D.
Naar: CORENDON
Ik heb dit al 100 keer gedaan en nooit geen reactie op gekregen.
CORENDON
Naar: S. D.
Beste mevrouw Derycker,Het spijt ons maar dit dient echt door uw verzkering of door Corendon Airlines afgehandeld te worden. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.CordialementWith kind regards,KarinService Après VenteQuality Control team[Inline image URL s:corendon.file.force.com/file-asset-public/corendon?oid=00D5J000000E61D]Corendon International Travel B.V.Postbus 3491170 AH BadhoevedorpThink before you print! Do you really need to print this e mail' Save energy and paper. Van: klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: maandag 13 februari 2023 09:03Aan: service après-vente Onderwerp: Klacht - 3499872 bagage kwijt en geen schadevergoeding - (CPTBE01706229-96) [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL test-aankoop.be/-/media/global-artwork/complain/complain_1050x400.jpg?rev=e26f9fbe-aad5-40c6-8729-bba7075bf17b][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/b932339ba5964be6886ed77a14ce0421.png] [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL test-aankoop.be/-/mediaokeacompanyassets/images/notifications/icon_bell.jpg?rev=06b07088-d608-449a-a067-00ba7e34cca5][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Je hebt een antwoord ontvangen van steffi derycker. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01706229-96. Heb je vragen over ons platform? [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]refToken: d3540405-ada2-4109-b9d8-7e80d07f66e0 [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Klacht van steffi derycker: [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]bagage kwijt en geen schadevergoeding [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Datum: [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]13-02-23 08:02:47 [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Van [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]steffi derycker [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]tot [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Corendon [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Bericht: [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Ik heb dit al 100 keer gedaan en nooit geen reactie op gekregen. [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Bijgevoegde documenten: [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/da218f0f9f0c4cd18f87530a7281d923.png]Geen documenten bijgevoegd [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]Naam van de klant [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]steffi derycker [Inline image URL s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten