Beste, op 26/08/2022 ben ik met Lufthansa van Brussel naar Tel Aviv gevlogen, dit na een tussenlanding in Frankfurt. Bij aankomst op de luchthaven in Tel Aviv een melding gekregen van Lufthansa dat mijn bagage niet mee was en dat deze zo snel mogelijk ging volgen. Deze kon geleverd worden op adres naar keuze. Referentienummer van dit was TLVLH88802. Laatste communicatie was op 26/08 'we have located your delayed bagage' en 'we are awaiting receipt of your bag at the airport'. Sedertdien heb ik al 2x een klacht ingediend via Lufthansa met 0 reactie. ik heb een telefoonnummer ontvangen van 'mybag.aero' maar daar geven ze mee dat ze 'nog een mail gingen sturen naar de vliegvelden': 0 reactie tot nu toe. Het is onmogelijk om ook maar iemand te vinden bij Lufthansa die mij te woord wil staan, laat staan om over compensatie te spreken. Ik heb dit zelfs nog niet gevraagd omdat ik mijn bagage terug wil. Na een weekje israel zonder bagage zijn wij sedert 02/09 terug thuis maar nog steeds is mijn bagage verloren en krijg ik niemand te pakken en krijg ik dus ook 0,0 reactie.gr