Terug

Bagage blijft in Zaventem staan.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: Sunweb

14/07/2021

Beste.Onze bagage werd vorige zondag niet meegenomen van op Zaventem naar Kos.We zijn inmiddels woensdag en sunweb weigert om zijn verantwoordelijkheid te nemen. Er zitten veel waardevolle spullen en een deel medicatie in. Het wordt dringend tijd dat onze bagage snel ter plaatse geraakt. Bijkomend wensen we ook een schadevergoeding voor de periode dat we hier zonder bagage op vakantie zijn.Mvg.

Berichten (3)

Sunweb

Naar: F. S.

14/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

Sunweb

Naar: F. S.

30/07/2021

Beste meneer /mevrouw, Bedankt voor je bericht. Wegens degrote hoeveelheid berichten die wij ontvangen, kunnen wij op dit momenthelaas jouw e-mail niet in behandeling nemen. We willen je uiteraard wel viaeen andere weg helpen. We adviseren je om als eerst te kijken of je hetantwoord op jouw vraag kunt vinden tussen de meest gestelde vragen: s:www.sunweb.be/nl/vakantie/faq. Heb je het antwoord hier niet kunnen vinden?Bekijk dan via dezelfde pagina onderaan, via welke kanalen je wel contactmet ons kunt opnemen. Met vriendelijke groet,Facebook Twitter Instagram Youtube

Sunweb

Naar: F. S.

03/08/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform