Terug

Bafan klokje elec-fiets

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. P.

Naar: Bizbike

24/10/2023

Beste, test aankoop ?We kochten twee fietsen van het belang van Limburg. Betaald en bij aankomst was digitale meter een fout in. Ik vermelde dat direct en chauffeur zegt geeft dat maar door ! Zo gedaan dan er niets meer van gehoord . Ze komen het gratis onderhoud doen wordt weer vermeld technieker zegt het is niet erg blijft zo. Enkel maanden erna wordt de vlek op display erger en erger ! Ik schrijf een mail naar bizbike leg alles uit dat het was bij aankomst van de fietsen. Komt in orde meneer maken een afspraak ok zeg ik. Nu komt een technieker en zegt aan mijn vrouw meteen klokje valt niet onder garantie… ik was op het werk ! Vrouw belt en zegt klokje is niet onder garantie…. Ik krijg een andere lijn op mijn werk hoor 10min niets. Vrouw belt mij opnieuw en zegt ik heb 120€ voor klokje en 59€ voor 20min werk totaal 180€ voor 20min werk ! Ik was in alle state wat oplichters zijn me dat ! Is dat de dienst van bizbike. Dat moet mensen allemaal weten. Ik heb ze opnieuw gemaild om de 120€ terug te vorderen. Doen ze dat niet gooi ik het sociaal media!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform