Terug

Badkamermeubel in garantie, schade maar volgens X2o niet meer in garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. L.

Naar: X²O

15/12/2021

Beste,Op 7/12/2013 kocht ik een badkamermeubel bij X2O te Zaventem. Enkele weken geleden zie ik dat het meubel barsten aan het vertonen is en dat er een verdikking zit (waarschijnlijk water aan de zijkant) Meteen ben ik mijn factuur gaan bekijken en op de site gaan kijken wat de garantievoorwaarden zijn. Ik kwam er op 25/11/2021 achter dat mijn meubel tot 7/12/2021 een garantie heeft van 8 jaar. Dus op 25/11/2021 maak ik hier melding van gezien deze datum nog steeds binnen de termijn van 8 jaar valt ga ik er dan ook vanuit dat de garantie loopt tem 7/12/2021. Vandaag 15/12/2021 krijg ik melding dat dit meubel niet meer onder garantie valt, terwijl de melding op 25/11/2021 is gemaakt. Men doet mij een voorstel om langs te gaan in de winkel en een commerciele geste te doen. Ik hoef geen ander meubel en geen korting op een nieuw meubel ik wens dat mijn meubel gemaakt of vervangen gaat worden gezien ik de klacht heb gedaan binnen de 8 jaar na aankoopdatum.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform