Beste,Op 22/03/2022 bestelde ik 4 potten babyvoeding Nan Verzadiging 1 op de site van Medi Market. Dit voor ons zoontje van toen 3 weken oud. Na ontvangst, bleek het poeder weer te klonteren. Dit zorgde voor verstopte spenen tijdens het drinken, enkel een praktisch ongemak leek het toen. Even de fles zeven en we waren weer klaar om te drinken. Toen we na een week opmerkten dat ons zoontje erg huilerig was, krampjes had, geen stoelgang kon maken, alles teruggaf,.. gingen we verder kijken. Via de vroedvrouw kwamen we in contact met de vertegenwoordiger van Nestlé Nan. We vertelden ons probleem. Zij herkende het probleem en vertelde ons dat het van de oogst aardappelen (waarmee het poeder wordt ingedikt) afhangt of het poeder klontert of niet. Ik wist niet wat ik hoorde.. Er zijn zo’n strenge controles maar voor babyvoeding mogen de babytjes het zelf maar ontdekken en ondergaan! Het is namelijk snel duidelijk of een pot klontert of niet: maak 1 fles en je ziet het! We zijn dan ook verder gegaan naar een kinderarts en dit blijkt een vaakvoorkomend probleem te zijn.. Ik probeerde meer dan 3 weken lang contact op te nemen met Nestlé via verschillende kanalen (mail, contactformulier, telefonisch,…) maar heb dus nog steeds geen antwoord. Ik zit nog met 3 gesloten potten Nan Verzadiging, want we zijn inmiddels overgeschakeld op een andere voeding. Ook contact opnemen met Medi Market blijkt een hopeloze zaak. Bij mijn dochter 4 jaar geleden, hadden we hetzelfde probleem met de Nan Verzadiging. Praktisch 1 op de 2 potten klonterde. Zij heeft er echter geen lichamelijke klachten van gehad. Mijn zoon daarentegen… Zeer teleurgesteld in de kwaliteit, maar nog meer in de service en klantendienst.