Terug

Babyborrelbon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Colruyt

12/10/2018

Ik kreeg een brief met babyborrelbon van 40 euro en zou volgens de brief hier producten mee kunnen kiezen voor minstens 40 euro. Online staat er plots dat je een voor een minimum bedrag van 100 euro aankopen moet doen om deze bon te kunnen gebruiken.

Berichten (1)

Colruyt

Naar: A. C.

15/10/2018

.[1]     Beste,  Bedankt voor uw e-mail.In onze algemene voorwaarden van onze actie ''baby aan boord''  staat vermelddat wij de voorwaarden tijdens de actie kunnen wijzigen.Dit is dan ook gebeurd met de babyborrelbon. De klant dient minstens aan 100euro producten te bestellen via CollectandGo om van de babyborrelbon te kunnengenietenOp deze manier kan de klant onze website verkennen en kan de klant ook haarboodschappen die ze in de winkel zou doen afhalen in haar CollectandGoafhaalpunt.Wij hopen dat dit voor u een duidelijk antwoord is en danken u voor uwvertrouwen.  Heeft u nog andere vragen? U kan ons steeds bereiken op [2]info@colruyt.be, ophet nummer 02 345 23 45 of via onze Facebook- en Twitteraccount.Met vriendelijke groeten,TiffanyKlantendienst Colruyt Laagste Prijzen02/345.23.45[3][4]www.colruyt.be.12/10/2018 15:34 - klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform