Terug

Autoverzekering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Corona Direct Verzekeringen

16/10/2022

Beste,Op 31/07//2022 had ik een autoverzekering afgesloten bij Coronadirect. Enkele dagen nadien vroegen ze mij of ik mijn schade attest wou doorsturen van mijn bedrijfswagen. Deze heb ik toen op 13/08 ontvangen en meteen doorgestuurd. Toen bleef het een hele tijd stil tot ik op 19/08 telefonisch contact opnam met de klantendienst. Ze bevestigden mij dat ze het schade attest hadden ontvangen en dat de verzekering in orde ging komen. Omdat ik op 22/08 nog steeds geen nummerplaat had ontvangen maar wel al een eerste keer een betaling had moeten doen nam ik nogmaals contact met hen op. Wat bleek toen dat de aanvraag tot inschrijven van een voertuig verlopen was op 21/08. Ik heb toen via de website een klacht ingediend en een aanvraag gedaan of het mogelijk was om de reeds betaalde maand + de extra kosten om de wagen te herkeuren terug te vorderen. Tot op heden heb ik daar nog geen antwoord op mogen ontvangen. Wanneer de wagen uiteindelijk door de garage opnieuw naar de keuring werd gebracht had ik meteen het nieuwe document aanvraag tot inschrijven + factuur van de garage doorgestuurd. Ook hier vroeg ik of het mogelijk was om de gemaakte kosten terug te betalen. De verzekering was toen wel snel in orde gekomen maar op de vraag tot terugbetaling kreeg ik opnieuw geen antwoord.Graag had ik dus de gemaakte kosten + de reeds betaalde maand waarin ik nog geen nummerplaten had terug betaald gekregen.

Berichten (3)

Corona Direct Verzekeringen

Naar: D. D.

16/10/2022

Beste Mevrouw,Beste Mijnheer,Bedankt voor je e-mail. Je mail is in goede handen en we gaan er onmiddellijk mee aan de slag. We streven ernaar om je vraag binnen de 5 dagen te behandelen. Maak je echter geen zorgen als dat even langer duurt.Voor een snel antwoord op een aantal vragen, kan je ook steeds de "veelgestelde vragen" (FAQ's) van onze producten consulteren op www.coronadirect.be.We wensen je verder nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, ** Dit is een automatische e-mail. Je kan hier niet op antwoorden. **

Corona Direct Verzekeringen

Naar: D. D.

12/11/2022

Beste Mevrouw,Beste Mijnheer,Bedankt voor je e-mail. Je mail is in goede handen en we gaan er onmiddellijk mee aan de slag. We streven ernaar om je vraag binnen de 5 dagen te behandelen. Maak je echter geen zorgen als dat even langer duurt.Voor een snel antwoord op een aantal vragen, kan je ook steeds de "veelgestelde vragen" (FAQ's) van onze producten consulteren op www.coronadirect.be.We wensen je verder nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, ** Dit is een automatische e-mail. Je kan hier niet op antwoorden. **

Corona Direct Verzekeringen

Naar: D. D.

12/11/2022

Beste Mevrouw,Beste Mijnheer,Bedankt voor je e-mail. Je mail is in goede handen en we gaan er onmiddellijk mee aan de slag. We streven ernaar om je vraag binnen de 5 dagen te behandelen. Maak je echter geen zorgen als dat even langer duurt.Voor een snel antwoord op een aantal vragen, kan je ook steeds de "veelgestelde vragen" (FAQ's) van onze producten consulteren op www.coronadirect.be.We wensen je verder nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, ** Dit is een automatische e-mail. Je kan hier niet op antwoorden. **


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform