Terug

Automatische verlenging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. W.

Naar: Coyote System

19/04/2021

Ik had aan maandelijks abonement op de APP van Coyote. Toevallig moest ik mijn kredietkaart vervangen (verloren). Daardoor begon ik rappels te krijgen van Coyote. Ik wil nu het abonnement stopzetten. Ik gebruik de APP niet en ik zie ook dat de maandelijkse prijs van 8,26 € naar 9,08 € verhoogd is. Ik ben op de website gaan kijken om de abonnement stop te zetten. Het gaan slechts via een betalend telefoonnummer (070/220006). Daar heb ik lang moeten wachten zonder antwoord. Ondertussen krijg ik automatische oproepen via mijn GSM van Coyote dat zij de juridische procedures gaan beginnen. Er is ook de website geschreven dat het abonnement stilzwijgend voor 12 maanden verlengd wordt (ondanks de prijsverhoging...) Ik vind dat dit heel ver gaat en commercieel heel agressief is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform