Beste Testaankoop,Bedankt voor uw bemiddeling.Wij hebben uw client al uitvoering uitgelegd waar wij wijzen op de verlenging en dat wij geen reminder sturen.De opzegging kwam binnen nadat het lidmaatschap verlengd was (op 20-06-2022) en dan geldt vanaf de opzeggingsdatum een twee maanden opzegtermijn.Er is ook geen sprake van een betaling die te voldoen is. Wij hebben het te veel betaalde teruggestort.Nog een fijne dag gewenst!Met vriendelijke groeten,Jaap van LoonUw Parship klantenservice © 2001-2022 PE Digital GmbH - Made with â¤Managing Directors: Marc Schachtel, Henning Ra¶nneberg, Herbert MurschenhoferPE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam NederlandKvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg DuitslandInschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331www.parship.be[---002:000809:13237---]