Terug

automatische betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. H.

Naar: Hello Fresh

04/06/2020

Beste,Via een vriendin kreeg ik een gratis testbox via hello fresh. Ik moest enkele gegevens invullen zoals mijn bankrekening nummer en 1 euro storten, ook dit heb ik nooit terug gezien! Er werd heel duidelijk bij vermeld dat dit ter controle was en dit zou worden terug gestort. Gisterenavond kreeg ik de testbox aan en deze morgen kreeg ik al een mail dat er automatisch €54.95 van mijn bankrekening zal worden gehaald. Ik nam contact op, maar daar kreeg ik enkel te horen dat ik hiervoor toestemming heb gegeven en dit ook vermeld wordt in de box. Wanneer er in drukletters overal staat dat dit een gratis testbox is verwacht ik niet dat ik een dag na levering al meteen een afrekening krijg. Ik heb zelfs mijn testbox niet kunnen uittesten en krijg nog niet de kans om mij uit te schrijven, ook al was het absoluut niet duidelijk dat ik uberhaut was ingeschreven. Ik krijg dus volgende week een box geleverd terwijl ik zelfs niet thuis ben en deze box ook absoluut niet wens op deze manier!!! Ik vroeg me af of dit zelf wettig is om zomaar geld van mijn rekening (geen visa of dergelijke) te halen? Hopelijk kunnen jullie mij helpen om mijn geld terug te krijgen? Met vriendelijke groeten,Aartje Huybrechts

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: A. H.

04/06/2020

Dit is een automatisch bericht.Omdat we jou op andere kanalen beter én sneller kunnen helpen, zijn weniet meer bereikbaar via e-mail. Jouw e-mail wordt niet gelezen.Voor veelgestelde vragen - bijvoorbeeld over jelidmaatschap,betalingenenbezorging- kun je terecht in onsHelpcenter.Wil je graag persoonlijk geholpen worden? Dat kan ook. Je kunt ons bereiken via WhatsApp, de telefoon, chat of social media viadezelink.Wij zijn er elke dag:Maandag t/m woensdag: 09:00 - 23:00Donderdag en vrijdag: 09:00 - 18:00Zaterdag: 08:00 - 21:00Zondag: 09:00 - 22:00Groeten,Het HelloFresh-teamHelloFresh Benelux-- HelloFresh BeneluxZuidparkSpaklerweg 50-521114 AE Amsterdamwww.hellofresh.nlwww.hellofresh.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform