Terug

automatische aanrekening e-dreams prime

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. D.

Naar: eDreams

17/06/2024

Beste, Onlangs boekte ik een vlucht van Brussel naar Malta via e-dreams. Ik heb een vlucht aangetikt waar "e-dreams prime" bij stond. Enkele weken na de vlucht werd er EUR 89,99 van mijn kredietkaart gedebiteerd (dezelfde van wie ik de vlucht heb geboekt). Blijkbaar wordt je automatisch lid van e-dreams prime als je een vlucht uit een bepaalde prijsklasse kiest. Dit wordt nergens vermeld, men debiteert gewoon het bedrag van de rekening. Een beetje surfen op het internet leerde me dat dit een jaarlijkse fee is, die ieder jaar wordt aangerekend, tenzij je deregistreert. De enige manier om te deregistreren is om te bellen naar een UK telefoonnummer, waarbij staat dat "lokale tarieven aangerekend worden". Kan er nog meer sprake zijn van bedrieglijk opzet?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform