Terug

automatisch herstarten van levering zonder notificatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. V.

Naar: Hello Fresh

10/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 27/07/2024 heb ik een maaltijdbox bij u gekocht voor. Na tweemaal een maaltijdbox te ontvangen heb ik de maaltijdboxen van de komende weken gepauzeerd. Op 10/09/2024 kreeg ik een notificatie dat er op 11/09/2024 een nieuwe maaltijdbox verzonden zal worden. Ik heb hiervoor geen enkele mail of notificatie ontvangen. Deze kost [€37.99] en maaltijdbox is ongewenst en uw helpdesk kon deze ongewenste levering niet annuleren. Ik wijger dus bij deze de levering van dit product en verwacht uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaling van deze ongewenste levering. Met vriendelijke groet, Stef Van Poucke

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: S. V.

10/09/2024

Hello Stef,Wat vervelend om te horen dat er een ongewenste box onderweg is!Ik check graag nog eens waar dit mis is gegaan om samen naar een oplossing te kunnen kijken. Hiervoor heb ik helaas wel gegevens nodig. Je kunt contact opnemen via hellofresh.be/contact-us, of een privéberichtje sturen via Instagram of Facebook. Dan kijk ik graag met je mee!Groetjes,Maartje van HelloFresh


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform