Terug

Automatisch afhouden consumptiecheques

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Edenred Belgium

14/07/2022

BesteIk kreeg van mijn werkgever consumptiecheques in december 2021. Op jullie website staat te lezen dat, indien aan de betaalterminal geen keuze kan gemaakt worden in betaalmiddel, de cheques met de dichtste vervaldatum automatisch gebruikt worden. Ik ga altijd via selfscan kassa en kies altijd de knop maaltijdcheques. Ik kaartte dit aan bij de klantendienst. Daar kreeg ik het antwoord dat de cheques met de dichtste vervaldatum ALTIJD eerst gebruikt worden. Men heeft wel de consumptiecheques terug gezet op mijn kaart, en mijn maaltijdcheques verminderd. Maar ik zit nu uiteraard nog steeds met hetzelfde probleem: ik wil deze consumptiecheques gebruiken voor iets zinvollers dan voeding, en ik wil dat doen op het moment en op de plek dat het mij uitkomt. Denk dat dit maar normaal is. Het is tenslotte mijn geld, en ik moet daar toch echt vrij over kunnen beschikken. Ik durf geen aankopen meer te doen met mijn maaltijdcheques omdat ik weet dat opnieuw consumptiecheques afgehouden zullen worden. De consumptiecheques zijn 1 jaar geldig maar ik mag niet zelf kiezen wanneer en aan wat ik ze uitgeef. Ik vind dit systeem compleet absurd, en dit kan echt niet. Ik heb dit laatste via e-mail aangekaart bij de klantendienst, maar ik heb daar geen enkele reactie meer op gekregen. Graag een oplossing.

Berichten (2)

Edenred Belgium

Naar: A. C.

19/07/2022

DATA NOT AVAILABLE

Edenred Belgium

Naar: A. C.

25/07/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform