Beste, ik heb op 28/11/2019 een AEG wasmachine autodose L8FEC96QS gekocht.Tweede helft van vorig jaar merkte ik op dat mijn was niet fris rook. en dat het reservoir ook niet naar behoren zakte. Op 30/10 een eerste aanvraag voor nazicht. Op 17/11 hebben ze het toestel gereset, probleem niet opgelost. Op 7/12 tweede aanvraag. Op 18/12 hebben ze het pompgedeelte vervangen, probleem nog steeds niet opgelost. Op 29/12 derde aanvraag. Op 15/1 hebben ze niets vervangen en hebben we een test met was gedaan, een vol machine en laten doseren (wasprodukt ARIEL advies bij 9kg-110ml product). bij het doseren hebben we vast gesteld dat er maar 30ml is gedoseerd. technieker heeft contact opgenomen met zijn verantwoordelijke en die zegt dat het machine naar behoren werkt. Als ik een vol machine draai moet er ten minste toch meer gedoseerd moeten worden dat de was grondig wordt gewassen. Dus voor AEG is het dossier gesloten. Een toestel van €1000! dat niet naar behoren werkt.Technieker die hier ter plaatse was heeft dit ook kunnen vaststellen maar hij heeft geen eindverantwoordelijkheid en moet maar zeggen wat zijn overste opleggen. Direct contact opgenomen met AEG en zij zeggen me dat ze niets meer gaan doen. Dossier gesloten. Dus een vraag aan jullie, wat kan ik als particulier doen om uit deze impasse te geraken.Ik hoop dat ik hierbij genoeg info heb gegeven.Voor extra info ben ik te bereiken via telefoon of mail.met vriendelijke groet,Patrick Palinckxpatrick.palinckx@gmail.comtel: 0496524768