Terug

Auto stuk gedaan na herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

R. V.

Naar: Auto5

27/02/2025

Korte beschrijving Om het even te schetsen, mijn auto was niet door de keuring, wegens lampen dit niet correct stonden. 21-02 ben ik bij jullie shop geweest. Als ik de wagen ging ophalen melden de man aan de balie dat de lamp goed zijn herstelt en ik door de keuring zal zijn. Wel vermeld hij me erbij dat de instelschroef van mijn lampen wel stuk zijn door het herstel.. Ik ben gisteren naar de herkeuring gegaan met goede hoop maar nog steeds er niet door.. Nu zit ik nog steeds met slecht ingestelde lampen en een kapotte schroef voor dit te kunnen doen door jullie techniekers.. Ik ga hier niet nog is voor betalen aangezien jullie dit stuk hebben gedaan.. Ik verwacht dat mijn led word hersteld en de schroef.. Dit voor ik terug naar de herkeuring moet. .. Desnoods vervang jullie heel de led lamp

Berichten (3)

R. V.

Naar: Auto5

03/03/2025

Zie hierbij de foto hoe mijn schroef was voor het bezoek aan Auto 5 en hoe zij het hebben achtergelaten..

Bemiddeling door Testaankoop 12 maart 2025

Auto5

Naar: R. V.

10/04/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Uw aanvraag N°5706986 Beste klant, Na uw bezoek aan onze website vindt u hieronder de samenvatting van uw aanvraag. Samenvatting van uw verzoek Leeloo (Auto5) 10 apr 2025 17:07 CEST Goeiendag We begrijpen uw aanvraag niet helemaal. Is er schade aan uw auto of bent u afgewezen bij de autokeuring? Beantwoord ons maar op deze mail met meer informatie zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groeten -- Leeloo Customer service AUTO 5 SA Paepsemlaan, 20 1070 Anderlecht (Brussels) Belgium www.auto5.be Klachten 3 mrt 2025 14:00 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Uw contactgegevens Persoonlijke gegevens Klachten Mobiel Email klachten@test-aankoop.be U krijgt zo snel mogelijk een antwoord. Auto5 zet zich in voor Bij Auto5 zetten we ons dagelijks in om u te voorzien van milieuvriendelijke oplossingen en om u steeds zuinigere oplossingen te bieden om de levensduur van uw auto te verlengen. Meer weten Tot binnenkort op auto5.be of in uw center Raadpleeg onze online helppagina’s MIJN ACCOUNT Mijn account Terugvindenwijzigen van mijn info en mijn voertuigen op auto5.be Thuislevering of gratis in het center* Online reserveren en betalen bij afhaling Geleverd 1u in center** Beveiligde betaling 90 Dagen om van mening te veranderen*** Becommerce Kwaliteitslabel Copyright Auto5 2020. * Gratis levering in uw center en beschikbaar binnen 1u : de optie 1u is enkel geldig op producten in stock in de naar u gekozen winkel. ** De betaling « bij afhaling » is beschikbaar indien deze aan de volgende voorwaarden voldoet: - uw winkelmandje bevat enkel producten « afhaling binnen de 1u » of bepaalde prestaties. - uw winkelmandje is niet meer dan 3000€. - u heeft niet al reeds 3 e-reservaties lopende *** Info en voorwaarden op Auto5.be Raadpleeg onze algemene verkoopvoorwaarden: CGV (s:www.auto5.be/nl/algemene-verkoopsvoorwaarden.) Het verzamelen en verwerken van de persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten gebeurt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de Onderneming Auto5, die als enige verantwoordelijk is voor de verwerking. Deze gegevens kunnen met name verzameld worden wanneer er producten of diensten gekocht worden, wanneer een opinie of een commentaar gepost wordt, wanneer een bestek gemaakt wordt, wanneer u zich inschrijft voor een getrouwheidsprogramma of een marketingactie. Zonder bewijs van het tegendeel zijn de gegevens die bewaard worden door de Onderneming het bewijs van alle transacties. De verzamelde persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten van Auto5 kunnen statistisch en automatisch verwerkt worden met als voornaamste doelen de uitvoering van de bestellingen van klanten, hen informatie over onze producten en diensten te bezorgen, hen te laten genieten van de voordelen van ons getrouwheidsprogramma en, nadat wij hun voorafgaand akkoord hebben gekregen, hen commerciële informatie en aanbiedingen toe te sturen. De verzamelde gegevens zijn bestemd voor de interne diensten van Auto5. Ze kunnen ook doorgegeven worden aan de onderneming Mobivia Groep (moederbedrijf van de onderneming Auto5) en aan diens filialen, evenals aan de geautoriseerde dienstverleners van Auto5 en de onderaannemers die contractueel met Auto5 verbonden zijn, en die Auto5 bijstaan bij de uitvoering van de taken die noodzakelijk zijn voor het beheer van uw klantenaccount en voor het versturen van commerciële informatie en aanbiedingen nadat wij hiervoor uw voorafgaande en uirukkelijke toestemming hebben gekregen. Alle bestemmelingen en onderaannemers van Auto5 bevinden zich op het grondgebied van de Europese Unie en zijn contractueel verplicht om het vertrouwelijk karakter en de veiligheid van de persoonlijke gegevens waartoe zij toegang hebben te verzekeren, en om deze gegevens uitsluitend te gebruiken wanneer Auto5 dit vraagt bij de uitvoering van de taken die hen zijn toevertrouwd. U kunt ten overstaan van Auto5 de volgende rechten uitoefenen: recht van toegang, recht van rectificatie, recht op beperking, recht van uitwissing, recht van gegevensoverdraagbaarheid en recht van bezwaar tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens omwille van gerechtvaardigd belang. U hebt ook het recht aan te geven wat er met uw gegevens moet gebeuren na uw overlijden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met de Dienst Digitale Marketing van de Onderneming Auto5, Paepsemlaan 20, 1070 Anderlecht of een mail te sturen naar privacy@auto5.be.[5W0KJ5-R1KRP]

Auto5

Naar: R. V.

15/05/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Uw aanvraag N°5706986 Beste klant, Na uw bezoek aan onze website vindt u hieronder de samenvatting van uw aanvraag. Samenvatting van uw verzoek Amana (Auto5) 15 mei 2025 12:43 CEST Goedendag [AANSPRAAK] Klachten, Ik neem de vrijheid om u opnieuw te contacteren naar aanleiding van onze eerdere uitwisselingen. Behoudens vergissing,hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen betreffende[uw bestellinguw afspraakuw offerteuw informatieaanvraaguw bezoek aan ons centeruw klantenaccount]. De tevredenheid van onze klanten is onze absolute prioriteit.Daarom helpen wij u graag zo snel en efficiënt mogelijk verder. Mogen wij u vragen om de aanvullende informatie die u eventueel bezit met ons te delen, zodat wij uw dossier correct kunnen opvolgen? Indien wij binnen de 48 uur geen antwoord van u ontvangen, zal uw aanvraag automatisch worden afgesloten. U kunt ons uiteraard op elk moment opnieuw contacteren door simpelweg op deze e-mail te antwoorden. Aarzel zeker niet om verdere vragen te stellen. Wij luisteren graag naar uw noden. Met vriendelijke groeten, Tot binnenkort bij Auto5. Leeloo (Auto5) 10 apr 2025 17:07 CEST Goeiendag We begrijpen uw aanvraag niet helemaal. Is er schade aan uw auto of bent u afgewezen bij de autokeuring? Beantwoord ons maar op deze mail met meer informatie zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groeten -- Leeloo Customer service AUTO 5 SA Paepsemlaan, 20 1070 Anderlecht (Brussels) Belgium www.auto5.be Klachten 3 mrt 2025 14:00 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Uw contactgegevens Persoonlijke gegevens Klachten Mobiel Email klachten@test-aankoop.be U krijgt zo snel mogelijk een antwoord. Auto5 zet zich in voor Bij Auto5 zetten we ons dagelijks in om u te voorzien van milieuvriendelijke oplossingen en om u steeds zuinigere oplossingen te bieden om de levensduur van uw auto te verlengen. Meer weten Tot binnenkort op auto5.be of in uw center Raadpleeg onze online helppagina’s MIJN ACCOUNT Mijn account Terugvindenwijzigen van mijn info en mijn voertuigen op auto5.be Thuislevering of gratis in het center* Online reserveren en betalen bij afhaling Geleverd 1u in center** Beveiligde betaling 90 Dagen om van mening te veranderen*** Becommerce Kwaliteitslabel Copyright Auto5 2020. * Gratis levering in uw center en beschikbaar binnen 1u : de optie 1u is enkel geldig op producten in stock in de naar u gekozen winkel. ** De betaling « bij afhaling » is beschikbaar indien deze aan de volgende voorwaarden voldoet: - uw winkelmandje bevat enkel producten « afhaling binnen de 1u » of bepaalde prestaties. - uw winkelmandje is niet meer dan 3000€. - u heeft niet al reeds 3 e-reservaties lopende *** Info en voorwaarden op Auto5.be Raadpleeg onze algemene verkoopvoorwaarden: CGV (s:www.auto5.be/nl/algemene-verkoopsvoorwaarden.) Het verzamelen en verwerken van de persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten gebeurt onder de uitsluitende verantwoordelijkheid van de Onderneming Auto5, die als enige verantwoordelijk is voor de verwerking. Deze gegevens kunnen met name verzameld worden wanneer er producten of diensten gekocht worden, wanneer een opinie of een commentaar gepost wordt, wanneer een bestek gemaakt wordt, wanneer u zich inschrijft voor een getrouwheidsprogramma of een marketingactie. Zonder bewijs van het tegendeel zijn de gegevens die bewaard worden door de Onderneming het bewijs van alle transacties. De verzamelde persoonlijke gegevens van de prospecten en klanten van Auto5 kunnen statistisch en automatisch verwerkt worden met als voornaamste doelen de uitvoering van de bestellingen van klanten, hen informatie over onze producten en diensten te bezorgen, hen te laten genieten van de voordelen van ons getrouwheidsprogramma en, nadat wij hun voorafgaand akkoord hebben gekregen, hen commerciële informatie en aanbiedingen toe te sturen. De verzamelde gegevens zijn bestemd voor de interne diensten van Auto5. Ze kunnen ook doorgegeven worden aan de onderneming Mobivia Groep (moederbedrijf van de onderneming Auto5) en aan diens filialen, evenals aan de geautoriseerde dienstverleners van Auto5 en de onderaannemers die contractueel met Auto5 verbonden zijn, en die Auto5 bijstaan bij de uitvoering van de taken die noodzakelijk zijn voor het beheer van uw klantenaccount en voor het versturen van commerciële informatie en aanbiedingen nadat wij hiervoor uw voorafgaande en uirukkelijke toestemming hebben gekregen. Alle bestemmelingen en onderaannemers van Auto5 bevinden zich op het grondgebied van de Europese Unie en zijn contractueel verplicht om het vertrouwelijk karakter en de veiligheid van de persoonlijke gegevens waartoe zij toegang hebben te verzekeren, en om deze gegevens uitsluitend te gebruiken wanneer Auto5 dit vraagt bij de uitvoering van de taken die hen zijn toevertrouwd. U kunt ten overstaan van Auto5 de volgende rechten uitoefenen: recht van toegang, recht van rectificatie, recht op beperking, recht van uitwissing, recht van gegevensoverdraagbaarheid en recht van bezwaar tegen de verwerking van uw persoonlijke gegevens omwille van gerechtvaardigd belang. U hebt ook het recht aan te geven wat er met uw gegevens moet gebeuren na uw overlijden. Gelieve hiervoor contact op te nemen met de Dienst Digitale Marketing van de Onderneming Auto5, Paepsemlaan 20, 1070 Anderlecht of een mail te sturen naar privacy@auto5.be.[5W0KJ5-R1KRP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform