Goedemiddag,Hierbij het antwoord van onze dienst naverkoop: 2/4 Wagen komt binnen voor een klein onderhoud – maakt ook melding van foutcodes Foutcodes geven aan dat de roetfilter de oorzaak van het probleem is Motor is ook in noodloop gegaan – eerste advies: waterstofreiniging 19/4 Waterstofreiniging is uitgevoerd, maar die heeft het probleem niet opgelost Regeneratie lukt niet – verschildruksensor te vervangen 23/4 Klant geeft akkoord voor het vervangen van de verschildruksensor Probleem nog niet opgelost – foutmelding op roetfilter blijft NOOT: van 1/5 t.e.m. 20/5 was de leidinggevende naverkoop met vakantie 21/5 Wagen wordt naar DOA gebracht voor diagnose, aangezien de fout aanhoudt 24/5 Roetfilter én katalysator moeten vervangen worden (kunnen niet meer gered worden) Onderdelen pas ten vroegste tegen november beschikbaar Uit het verhaal van de klant maak ik op dat hij de wagen pas op 14/6 is komen halen. Geen idee hoe dat komt…We hebben bij de ophaling vermeld dat de auto niet hersteld was en we op dit ogenblik niets konden doen.Van een lek in de koelvloeistof is echter nergens sprake. Daar hebben we geen diagnose op gedaan.Samengevat: dossier heeft véél te lang aangesleept om tot de conclusie te komen dat we niet kunnen herstellen.De kosten van de onderdelen alleen bedraagt €6.000, dus de kans bestaat dat de auto technisch total-loss is.Vriendelijke groeten,Manja DebrouwereManager Telesales03 870 75 57Boomsesteenweg 958, 2610 Wilrijkwww.cardoen.beVan: Manja Debrouwere M.Debrouwere@cardoen.be Verzonden: vrijdag 5 juli 2024 14:37Aan: klachtenbox@test-aankoop.beCC: telesales telesales@cardoen.beOnderwerp: Helsen LucGoededag,wij hebben uw melding in goede orde ontvangen. Onze excuses voor het geleden ongemak.We nemen intern contact op met de betrokken personen en houden u op de hoogte van zodra we antwoord hebben.Bonne journée à vous,nous avons reçu votre message en bon ordre. nos excuses pour tout désagrément causéNous contacterons les personnes concernées en interne et vous tiendrons informé dès que nous aurons une réponse.Cordialement, met vriendelijke groeten,Manja DebrouwereCardoenVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: dinsdag 25 juni 2024 23:15Aan: Marketing Marketing@cardoen.beOnderwerp: Auto meer schade na herstelling