Terug

Auto herstelling wordt niet gedaan op een nieuwe wagen dat ik heb gekocht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: DACIA

05/12/2023

Beste In maart 2023 heb ik een nieuwe Dacia jogger gekocht uit de garage bij renault dacia Zaventem met de volgende chasisnummer UU1DJF00469623206 en volgende nummerplaat 2-DFY-527In september begon de wagen een raar geluid te maken bij het straten heb hier voor een afspraak gemaakt om dit te herstellen heb een afspraak gekregen voor de 5/10/2023 maar helaas is de wagen voor die datum al stuk gegaan ik kon mijn versnellingpok niet meer bedienen deze wagen laten slepen naar dacia garage in zaventem daar nog eens vermeld dat ik ook een afspraak had voor een geluid bij het starten en hier voor ook een afspraak had dat ze dit ook zeker niet vergeten na te kijken tijdens de herstelling van de versnellingsbakNa dat de wagen 1 maand en half in de garage is gebleven bellen zij mij op en zeggen ze dat de wagen klaar en orden is Bij het ophalen van de wagen vraag ik nog 1 keer of dat alles is gemaakt en ook het geluid bij het straten ze zeggen dat alles nog geen na gezien is en dat alles inorden is met de wagen Ik vertek met de wagen dag na dien hoor ik weer een vreemd geluid bij het starten Ga terug naar de garage daar geven zij mij weer een afspraak voor vandaag 5/12/2023 en beloven mij dat het vandaag op gelost gaat geraken Einde van de dag bellen zij mij op om te zeggen dat ee het probleem hebben gevonden maar ze het hebben op gestuurt naar de fabricant om te zien wie de kosten gaat betalen van de herstelling De wagen is nieuw heb de wagen gekocht op 0 km ik heb 5 jaar garantie dus ik snap niet warroom zij dit willen na zien bij de fabricant en warroom hebben ze dit niet na gezien toen de wagen 1 maand en hald binnen was ps: bij de tweede keer hebben ze de bodem denkels gedemonteert in de koffer gezet en niet terug geplaats op de wagen wat zeker niet door de beugel kan

Berichten (1)

DACIA

Naar: A. C.

05/12/2023

Nederlandse versie onderaanMadame, Monsieur,Ce message confirme la bonne réception du courriel que vous venez d’adresser au Service Relation Clientèle de Renault Belgique Luxembourg. Le contenu sera analysé et transmis au service concerné.Renault mettra tout en œuvre pour répondre dans les plus brefs délais. Le temps de réponse varie en fonction de la complexité de votre requête.Cordialement,-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte Mevrouw, heer,Deze boodschap bevestigt de goede ontvangst van de email die u gestuurd hebt naar de Klantendienst van Renault België Luxemburg. De inhoud zal geanalyseerd en doorgestuurd worden naar de betrokken dienst.Renault zal alles in het werk stellen om zo snel mogelijk te antwoorden. De antwoordtijd varieert in functie van de complexiteit van uw verzoek.Met vriendelijke groeten,RENAULT BELGIQUE LUXEMBOURGRENAULT BELGIE LUXEMBURGDirection Client – Directie KlantService Relation Clientèle - KlantendienstAvenue Wolfgang Amadeus Mozartlaan 20 - 1620 DrogenbosTel 02/370.64.61www.renault.be - www.myrenault.be - www.dacia.be-- Disclaimer ------------------------------------ Ce message ainsi que les eventuelles pieces jointes constituent une correspondance privee et confidentielle a l'attention exclusive du destinataire designe ci-dessus. Si vous n'etes pas le destinataire du present message ou une personne susceptible de pouvoir le lui delivrer, il vous est signifie que toute divulgation, distribution ou copie de cette transmission est strictement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, nous vous remercions d'en informer l'expediteur par telephone ou de lui retourner le present message, puis d'effacer immediatement ce message de votre systeme.*** This e-mail and any attachments is a confidential correspondence intended only for use of the individual or entity named above. If you are not the intended recipient or the agent responsible for delivering the message to the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, distribution or copying of this communication is strictly prohibited. If you have received this communication in error, please notify the sender by phone or by replying this message, and then delete this message from your system.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform