Na een ongeval in januari werd onze wagen gerepareerd en vergoed door de verzekering. Al snel bleek dat de reparatie niet helemaal goed verlopen was, aangezien de auto een raar geluid maakte als het stuur helemaal werd afgedraaid. Daarop werd gevraagd om dit eens te bekijken. Dit kon enkel na afspraak, ook al waren we op dat moment in de garage voor een ander nazicht. Tijdens deze afspraak stelde ze inderdaad een probleem vast, maar er moest een nieuwe afspraak gemaakt worden om de effectieve reparatie uit te voeren. Op 8 mei ging onze auto binnen voor reparatie. Sindsdien hebben we hem niet meer teruggezien. Elke keer als we bellen hebben ze net iets gevonden dat ze nog kunnen vervangen, maar als we een week later terugbellen blijkt het probleem niet opgelost. Dit alles gaat tergend traag en bovendien is er geen enkele communicatie. Als we de garage opbellen of als we er naartoe gaan, komen we niet verder dan de receptioniste die navraag zal doen en ons terugbellen. Iets wat vervolgens dan niet gebeurt. Als je dan zelf opnieuw belt, begint het verhaal van voor af aan. Intussen hebben ze nog steeds het probleem niet gevonden. Op 27 juli zal de auto naar een andere garage gebracht worden, in de hoop dat er daar wel iemand bekwaam genoeg is om het probleem op te lossen. Dit alles getuigt niet enkel aan een gebrek aan communicatie, maar ook van een gebrek aan kunde. Het is huilen met de pet op. We hopen dat we onze auto ooit nog gaan terug zien. We lieten de camionette volledig inrichten voor het beroep van mijn man, maar hij rijdt nu al 3 maanden met zijn materiaal los in de laadruimte. We mogen van geluk spreken dat hij nog geen schade heeft aan zijn materiaal.