Beste,
Alle energieleveranciers en distributienetbeheerders stapten over naar een nieuw, gezamenlijk dataplatform voor de uitwisseling van klantgegevens (bv. meterstanden, adres, …). Bij die omschakeling kwamen in uitzonderlijke gevallen klanten vast te zitten. Uw EAN nummer zit hier jammer genoeg bij. Heel concreet betekent dit dat we de meterstanden wel correct ontvangen, maar niet kunnen doorsturen naar jouw leverancier. Daardoor kan die nog geen correcte slotfactuur voor jou opstellen.
We begrijpen dat dit zeer vervelend is. Samen met alle energieleveranciers en andere marktpartijen werken we hard om dit probleem op te lossen.
Ik heb voor u een klacht aangemaakt zodat ik dit van kortbij kan opvolgen en zal u op de hoogte houden van zodra uw EAN nummer is vrijgegeven.
Uw dossiernummer: 2000032331.
Indien u nog vragen heeft, aarzel niet om mij te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Klachtenbeheer Fluvius.
Klachtencommissie
Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle
fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be
www.fluvius.be
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: zaterdag 9 november 2024 8:00
Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be
Onderwerp: overgang van energie leverancier na 11 maand nog steeds niet in orde = EXTRA INFO Noodzakelijk!!!
s:www.fluvius.be/disclaimer