Terug

Atrias platform: overgang van energie leverancier na 11 maand nog steeds niet in orde

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

S. V.

Naar: FLUVIUS

09/11/2024

Beste, wij zijn in December 2023 overgestapt van Mega naar Engie voor een dynamisch contract. na bijna een jaar van contact leggen bij zowel Mega en Engie alsook bij Fluvius ben ik het grondig beu aan het worden! We hebben nog steeds geen afrekening van Mega gekregen en van Engie ook niet . Hun verwijzen dan naar jullie, waarop jullie reageren om geduld te hebben. Ons geduld is op! Graag wens ik dat dit wordt opgelost anders zie ik geen andere mogelijkheid om verdere juridische stappen te ondernemen. mvg Steven Visser

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: S. V.

11/11/2024

Geachte heer Dag Steven Je consumentenorganisatie Test-Aankoop stuurde je vraag/klacht door naar netbeheerder Fluvius. MAAR… nergens in deze klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we zelfs de klacht niet kunnen registreren, laat staan gericht handelen. We kunnen deze klacht enkel registreren als we ook het aansluitadres kennen. Mag ik je vragen om ons deze gegevens te bezorgen in antwoord op deze mail aub Fijne dag verder… Cindy Eyckmans Directie Klantendienst – Actieve klantgerichtheid Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle klachtencommissie@fluvius.be www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 9 november 2024 8:00 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: overgang van energie leverancier na 11 maand nog steeds niet in orde = EXTRA INFO Noodzakelijk!!! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

S. V.

Naar: FLUVIUS

11/11/2024

Adres Koekoekstraat 1 2460 lichtaart ! 541448820056318034 EAN NR

FLUVIUS

Naar: S. V.

20/11/2024

Beste, Alle energieleveranciers en distributienetbeheerders stapten over naar een nieuw, gezamenlijk dataplatform voor de uitwisseling van klantgegevens (bv. meterstanden, adres, …). Bij die omschakeling kwamen in uitzonderlijke gevallen klanten vast te zitten. Uw EAN nummer zit hier jammer genoeg bij. Heel concreet betekent dit dat we de meterstanden wel correct ontvangen, maar niet kunnen doorsturen naar jouw leverancier. Daardoor kan die nog geen correcte slotfactuur voor jou opstellen. We begrijpen dat dit zeer vervelend is. Samen met alle energieleveranciers en andere marktpartijen werken we hard om dit probleem op te lossen. Ik heb voor u een klacht aangemaakt zodat ik dit van kortbij kan opvolgen en zal u op de hoogte houden van zodra uw EAN nummer is vrijgegeven. Uw dossiernummer: 2000032331. Indien u nog vragen heeft, aarzel niet om mij te contacteren. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius. Klachtencommissie Brusselsesteenweg 199, 9090 Melle fluvius-Klachtencommissie @fluvius.be www.fluvius.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 9 november 2024 8:00 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: overgang van energie leverancier na 11 maand nog steeds niet in orde = EXTRA INFO Noodzakelijk!!! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer

Bemiddeling door Testaankoop 21 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform