Terug

Artikels niet gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. R.

Naar: ZALANDO

29/05/2024

BesteIk bestelde paar kleding en schoenen van zalando op 26/04 de pakketje ging tussen 29/04 - 3/05 geleverd worden . Dit is de track code : 323212278000149019243030 bpost zegt dat ze de pakket hebben geleverd maar we wonen op appartment gebouw en als ze bellen bij niet thuis of wel thuis kunnen we de deur open doen om het pakket binnen in het gebouw te laten, wat ook niet gebeurde dus. Hoogwaarschijnlijk hebben ze de het pakket in de gang buiten gelaten waar iedereen binnen kan komen en het dus ook meepakken. We hebben het pakket bij de buren gezocht maar niet te vinden. Contact opgenomen met zalando maar ze zeggen altijd hetzelfde dat de postbode zegt dat het geleverd is . Hun redenering is als het maar geleverd is maar ze dragen de verantwoordelijkheid niet dat het wel aan de consument moet geleverd worden en niet enkel maar geleverd op het adres zelf! Dit kan niet. Gebeurt al zoveel dat ik gewoon moest betalen voor de artikelen die ik niet heb gekregen en zelfs dat nog eens moest bestellen en dan weeral moest betalen. Ik wil dat zalando zijn verantwoordelijkheid draagt voor de pakket te sturen want ik ga niet meer betalen voor iets dat ik niet heb gekregen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform