Terug

Artikelen geboortelijst nooit ontvangen en lijst afgesloten zonder medeweten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: Dreambaby

04/11/2022

Beste,Ik had bij de komst van m'n kindje gekozen voor een geboortelijst bij Dreambaby. Maar heb hier al heel veel spijt van gehad. Sommige zaken was het super lang wachten waardoor het vaak te laat was om nog te kunnen gebruiken. Maar het grootste probleem:Echter heb ik 5 artikelen die aangekocht waren nooit ontvangen en hebben ze de lijst afgesloten zonder mijn medeweten, terwijl de ouders dit normaal zelf moeten doen. 2 artikelen hebben ze omgezet in een cheque. Deze artikelen kan ik nu niet kopen aan het bedrag dat ze op lijst stonden (lijstkorting). Dus mensen hebben dit cadeau gedaan en moeten opleggen door de actie van Dreambaby.3 andere artikelen zijn gewoon geschrapt bij het afsluiten van de lijst door Dreambaby zelf (ondanks dat ze gereserveerd stonden!) Worden deze dus niet meer geleverd. Deze kan ik niet kopen met korting en werden dus ook niet meegerekend bij het afsluiten van onze babylijst. Ook bij de verrekening van de lijst in een waardebon bij het afsluiten is mij niet op de hoogte gebracht van hoe ze aan dit bedrag komen.

Berichten (1)

Dreambaby

Naar: K. L.

24/11/2022

Referentie: CPTBE01646044-51Beste,Ik heb de klacht van Mevrouw Kathleen Lauwers goed gelezen.Zoals aangegeven op onze website, blijft een geboortelijst open 2 maanden na de geboorte. Er is altijd een mogelijkheden om deze langer open te laten. Mevrouw werd drie keer opgebeld om haar lijst te sluiten (26/08, 05/09 en 15/09). Indien er geen antwoord komt, sluiten we zelf de lijst.Als er aangekochte artikelen zijn, worden ze in cheques geplaatst. In dit geval, zijn ze ook opgeladen op Mevrouw haar Xtra-kaart.Indien Mevrouw wenst, kunnen de artikels (volgens beschikbaarheid) voor haar besteld worden aan dezelfde prijs die op haar lijst waren.Met vriendelijke groet,BenoitDreambaby klantendienstBezoek zeker onze veelgestelde vragen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform