Terug

Artikel wordt niet geleverd, terugbetaling in waardebon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: KREFEL

15/02/2024

Ik bestelde en betaalde een dyson 11 total clean op 11 januari 2024 voor €499 via Krëfel online. Hiervoor kocht ik vouchers aan via benefits @work om te gebruiken in Krëfel.Enkele uren na de bevestiging van bestelling, kreeg ik een annulering omdat de Dyson v11 uit voorraad is.De waarde werd terug op de vouchers gestort. Deze vouchers zijn slechts 6 maanden geldig en ik heb geen budget voor andere aankopen dan de oorspronkelijk bestelde Dyson. Hiervoor nam ik contact met Krëfel, maar ze weigeren de aankoop in contanten terug te betalen ipv vouchers. Ook een alternatief kunnen ze me niet aanbieden, behalve een ouder type dyson die bovendien €70 duurder is dan bij bol.comOok duurt het telkens 3 werkdagen vooraleer ik een reactie krijg op mijn mailing. Ondertussen zijn we al 4 weken verder en krijg ik geen passende oplossing. Het is tenslotte hun software die faalt. Ik had graag de aankoopsom in contanten terug ofwel de bestelde Dyson v11 total clean ofwel een upgrade zonder meerprijs. Echter sturen ze mij dat ik me maar moet verhalen bij de verkoper van de vouchers. Ongehoord!

Berichten (1)

KREFEL

Naar: S. V.

19/02/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.Wij wensen ons alvast te excuseren dat jouw order geannuleerd werd omwille van een stockbreuk.Wij betalen altijd terug op dezelfde manier als de betaling, aangezien u uw bestelling hebt geplaatst aan de hand van vouchers, betalen wij het bedrag terug op diezelfde vouchers.U kan steeds bekijken met jouw werkgever om de vouchers terug te nemen.Aangezien het toestel niet meer beschikbaar is bij Krëfel kunnen wij jou geen offerte meer sturen om het toestel aan dezelfde prijs aan te kopen.Wij wensen alvast nogmaals te excuseren voor de opgelopen ongemakken.Met vriendelijke groeten,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf04iVM3:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform